MS Windows
briani 27239
MCE lukker ned?
Fra : Lars

Dato : 16-07-06 17:06

Hej,
Min MCE Lukker ned engang om dagen kl 16.00... hvordan forhindre man dette?
vh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-06 06:03

"Lars" <Lars@[REMOVE]Gimsing.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
> Min MCE Lukker ned engang om dagen kl 16.00... hvordan forhindre man
dette?
> vh Lars

dk.teknik.htpc. Der "sitter" alle eksperterne.

mvh Ebbe

Fra : Lars

Dato : 17-07-06 06:20

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> wrote in message

> "Lars" <Lars@[REMOVE]Gimsing.com> skrev i en meddelelse
> dette?
>>

> dk.teknik.htpc. Der "sitter" alle eksperterne.

Sorry. og tak... Det er bare cybercity som åbenbart ikke har den gruppe?
men jeg må lige finde en anden måde at komme der ind.
vh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-06 09:23

> Sorry. og tak... Det er bare cybercity som åbenbart ikke har den gruppe?
> men jeg må lige finde en anden måde at komme der ind.
> vh Lars

Det er da ikke noget at undskylde, jeg tror bare der er bedre chance for
gevinst der. Er det ikke Google-groups ? jeg mener da, at det er der jeg
"færdes".

mvh Ebbe

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 17-07-06 09:29

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse news:44bb1a0b$0$3553$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Lars" <Lars@[REMOVE]Gimsing.com> skrev i en meddelelse
> dette?

Med mindre du har noget specialsoftware kan det defineres i BIOS.

Jeg går ud fra en MCE er en PC eller hvad ?

Fra : Lars

Dato : 17-07-06 10:51

"Morten Jørgensen" <mj_500@sol.dk> wrote in message news:44bb4aef$0

> Jeg går ud fra en MCE er en PC eller hvad ?

Det er det... en almindeig p4 3ghz
vh Lars