MS Windows
briani 27239
Word password cracker
Fra : YJ

Dato : 09-07-06 20:43

Har glemt koden på et dokument jeg lavede for en fire år siden

Nogen der kender til en freeware version, hvor man kan angive hvilke tegn
man er ret sikker på indgår?

YJ

Fra : Ricko.

Dato : 10-07-06 06:29

"YJ" <sdf@dsf.sdf> skrev i en meddelelse
> Har glemt koden på et dokument jeg lavede for en fire år siden
>
> Nogen der kender til en freeware version, hvor man kan angive hvilke tegn
> man er ret sikker på indgår?
>
> YJ

Kender dem ikke men der er nok at vælge imellem
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Word+password+cracker&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Fra : YJ

Dato : 10-07-06 18:54

> Kender dem ikke men der er nok at vælge imellem

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Word+password+cracker&btnG=Google-s%C3%B
8gning&meta=

Ja den er smart den der google der
Jeg søger *freeware* crackere.

Men ellers tak

YJ

Fra : Ricko.

Dato : 11-07-06 06:40

> http://www.google.dk/search?hl=da&q=Word+password+cracker&btnG=Google-s%C3%B
> [...]

Talte med min nabo om dit problem , han gav mig denne som han selv har brugt
,
Har lagt den op til dig her
http://www.sendspace.com/file/se241l

Fra : YJ

Dato : 11-07-06 07:37

> Talte med min nabo om dit problem , han gav mig denne som han selv har
brugt
> ,
> Har lagt den op til dig her
> http://www.sendspace.com/file/se241l

Takker

YJ

Fra : Henning

Dato : 10-07-06 19:06

http://www.nirsoft.net/utils/index.html ?

Fra : YJ

Dato : 10-07-06 19:20

Mange freewares, men jeg kunne ikke lige se den til Word.
Overser jeg den?

YJ

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-06 22:01

"YJ" <sdf@dsf.sdf> skrev i en meddelelse
> Har glemt koden på et dokument jeg lavede for en fire år siden
>
> Nogen der kender til en freeware version, hvor man kan angive hvilke tegn
> man er ret sikker på indgår?

HVis jeg ikke husker helt galt så kan denne her være ret god.

http://lastbit.com/word/

Bruger du demo versionen får du de første to bogstaver/tal, i mit tilfælde
var det nok til jeg kunne huske hvad min kode var. Du kan da prøve at se,
programmet fylder 800 kb.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : YJ

Dato : 10-07-06 22:23

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> "YJ" <sdf@dsf.sdf> skrev i en meddelelse

> HVis jeg ikke husker helt galt så kan denne her være ret god.
>
> http://lastbit.com/word/
>
> Bruger du demo versionen får du de første to bogstaver/tal, i mit tilfælde

Den kan nu kun klare password 1-3 tegn.
Så er det jo let at få sin cracker til at se hurtig og effektiv ud

Jeg ville såmænd gerne betale for produkterne jeg leder efter, men de fleste
er som ovenstående og en del af dem garanterer super speed på brute force
passwords, f.eks. 24-48 timer max, og den køber jeg ikke

YJ

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-06 23:00

> [...]
> er som ovenstående og en del af dem garanterer super speed på brute force
> passwords, f.eks. 24-48 timer max, og den køber jeg ikke

Men er de tre tegn ikke nok til du kan huske dit password? Da jeg lige
prøvede det gav det koden ze*** (for zenia), så er det vist ideen man skal
betale for at se resten, hvis man ikke kan komme i tanke om koden.

mvh
Kim

Fra : YJ

Dato : 10-07-06 23:35

> Men er de tre tegn ikke nok til du kan huske dit password?

Den kan kun finde koder der er maks tre tegn i alt.

YJ