MS Windows
briani 27239
Et spørgsmål om XP
Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 09-07-06 16:44

Hej

Jeg skal hjælpe en veninde med at fikse hendes PC hvor der er XP på. Hvor
meget skal hun ha med? kan hun nøjes med computeren, eller skal hun også
slæbe skærm, mus og keyboard med? eller kan vi bruge mit til det?

Mvh

Per

Fra : tpct

Dato : 09-07-06 16:59

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget skal hun ha med? kan hun nøjes med computeren, eller skal hun også
> slæbe skærm, mus og keyboard med? eller kan vi bruge mit til det?

Ja self kan du bare bruge dit,
Og hvis det er noget Xp lige har driver til så er det nok på Xp cden hvis i
har den....
Men det er nok næsten 100% at den automatisk bare finder mus/skærm/tastatur
og selv installere dem...

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 09-07-06 21:09

"tpct" <txt@cYYY.dk (slet YYY)> skrev i en meddelelse news:44b127d8$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja self kan du bare bruge dit,
> Og hvis det er noget Xp lige har driver til så er det nok på Xp cden hvis i har den....

Jeg har endnu ALDRIG oplevet at XP har bedt om CD-en igen uanset
hvad jeg har budt den - (hvilket ikke er småting) - har du det ?

Fra : tpct

Dato : 09-07-06 22:53

> Jeg har endnu ALDRIG oplevet at XP har bedt om CD-en igen uanset
> hvad jeg har budt den - (hvilket ikke er småting) - har du det ?

Nej nu når jeg tænker mig om har jeg nok aldrig prøvet det med den slaks
ekstern hardware, nok mest kun med intern hardware.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-07-06 16:59

Den rigtige fotograf wrote:

> Jeg skal hjælpe en veninde med at fikse hendes PC hvor der er XP på. Hvor
> meget skal hun ha med? kan hun nøjes med computeren, eller skal hun også
> slæbe skærm, mus og keyboard med? eller kan vi bruge mit til det?

Computeren er nok. I kan sagtens benytte dit keyboard og mus.

--
Mvh. Lars

Fra : Hagar

Dato : 09-07-06 17:34

> [...]
> meget skal hun ha med? kan hun nøjes med computeren, eller skal hun også
> slæbe skærm, mus og keyboard med? eller kan vi bruge mit til det?

Vær dog en gentleman og tag ud til hende, så hun slipper for at slæbe

Hagar

Fra : Hans

Dato : 09-07-06 19:16

> [...]
> meget skal hun ha med? kan hun nøjes med computeren, eller skal hun også
> slæbe skærm, mus og keyboard med? eller kan vi bruge mit til det?

Hun bør søge hjælp andetsteds.

Fra : tpct

Dato : 09-07-06 20:05

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse