Think Pad - BIOS
Fra : Peter

Dato : 19-06-01 19:40

Jeg har en gammel (1995-1996) IBM ThinkPad, nu har jeg behov for
at komme i BIOS men kan ikke huske hvilken tast der skal holdes
nede under opstart, er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Peter

Fra : Karsten Guldager

Dato : 19-06-01 20:05

"Peter" <spb@post10.tele.dk> wrote in message
> Jeg har en gammel (1995-1996) IBM ThinkPad, nu har jeg behov for
> at komme i BIOS men kan ikke huske hvilken tast der skal holdes
> nede under opstart, er der nogen der kan hjælpe?

På min Tænkepadde 760 skal man holde F1 nede under opstarten (tror jeg
nok...)

Mvh Karsten

Fra : Bear

Dato : 20-06-01 00:10

correct

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Peter

Dato : 20-06-01 02:07

"Karsten Guldager" <nnFJERNDETTE@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:9go7p4$p6q$1@news.inet.tele.dk...

> På min Tænkepadde 760 skal man holde F1 nede under opstarten (tror jeg
> nok...)
>
> Mvh Karsten

Tak for hjælpen, det virkede osse aldrende padde
Hilsen Peter