MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejlmeddelse i min officepakke
Fra : Webpoint

Dato : 27-06-06 21:51

Hej

Hver gang jeg åbner word og outlook får jeg følgende fejlmeddelse : Filen
indeholder makroer med en signatur, som er udløbet eller tilbagekaldt. Da du
køre med højt sikkerhedsniveau, vil disse makroer blive deaktiveret.

jeg har uploadet et billed af fejlmeddelsen i dk.binaerd.

Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om en signatur i mine programmer, og
Google vil ikke være min ven i denne situation.

En som kan guide mig i den rigtige retning, i jagten efter løsningen !

Kim

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-06-06 22:59

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse news:44a19a36$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> udløbet eller tilbagekaldt. Da du køre med højt sikkerhedsniveau, vil disse makroer blive deaktiveret.

Makroer er potentielt skadeligt eksekverbar indhold.
Du kan sætte din sikkerhed til mellem i Word under
fanen Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed
så kan du selv vælge om du vil køre dem.
Ved du ikke noget om makroer og ikke skal bruge
dem kan du bare trykke OK.

Der findes i øvrigt en office-gruppe som nok er mere
skrappe i det.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 28-06-06 05:57

"Morten Jørgensen" <mj_500@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fanen Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed
> så kan du selv vælge om du vil køre dem.
> Ved du ikke noget om makroer og ikke skal bruge

Funktioner -> Macro -> Sikkerhed

Flemming Nielsen