MS Windows
briani 27239
MSOff. 2002/XP og MSOff. 2003?
Fra : Jørn H.

Dato : 26-06-06 09:02

Hej NG.

Har nogen erfaring med installering af både MSOff. 2002/XP og MSOff. 2003 på
samme pc?

Kan det køre OK uden problemer?

Styresystem: WinXP.

Har forsøgt at spørge i dk.edb.programpakker.ms-office, men ingen svar.

Hilsen Jørn H.

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 09:07

"Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Har nogen erfaring med installering af både MSOff. 2002/XP og MSOff. 2003
> [...]

Ja, det har jeg prøvet. Oplevede ikke umiddelbart nogen problemer med fx.
Word og Excel.

mvh
///M

Fra : Jørn H.

Dato : 26-06-06 09:16

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse
> "Jørn H." <jornhnospam@webspeed.dk> wrote in message

> Ja, det har jeg prøvet. Oplevede ikke umiddelbart nogen problemer med fx.
> [...]

Fint, tak. Så vil jeg gøre forsøget...
MVH Jørn H.