MS Windows
briani 27239
Vista
Fra : Yildizhan

Dato : 25-06-06 23:12

Bruger Vista virkelig så mange ressurcer når den kører ?? Min maskine er en
AMD 64 bit 3400+ maskine med 1 GB ram. Men jeg synes nu at den kører
væsentlig langsom en den alm XP.

Er der nogen der har nogle gode tricks så det kører hurtigere ?? Jeg kunne
jo evt slå tilbage til classic mode i temaer men så er der jo ikke meget
Vista tilbage

En anden ting er at jeg hele tiden skal tilslutte internettet (trådløs
internet) manuelt. Dette skulle jeg ikke gøre på XP.

Det er Vista 5384 og 32 bit version.

På forhånd tak

Fra : Hans

Dato : 26-06-06 08:10

"Yildizhan" <yildizhaxn@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> En anden ting er at jeg hele tiden skal tilslutte internettet (trådløs
> internet) manuelt. Dette skulle jeg ikke gøre på XP.

Har du fået en færdig Vista? Lad høre...

Fra : ///M

Dato : 26-06-06 08:22

"Hans" <Hans@æøå.då> wrote in message
> "Yildizhan" <yildizhaxn@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Har du fået en færdig Vista? Lad høre...

Han har da ikke sagt den er færdig.......bare at den er langsom
Jeg har hørt at slutversionen skal have 1GB ram som minimum - hvis det er
rigtigt ja så er den vel langsom. Men derudover kan de nok tweake drivere
m.m. lidt inden de udgiver.

mvh
///M