MS Windows
briani 27239
Billed fremviser i windows XP
Fra : Lars

Dato : 23-06-06 08:06

Hej gruppe

I windows XP home findes en billedfremviser, men min virker bare ikke mere,
hvis jeg har et billede som jeg dobbeltklikker på, og så sker der ikke
noget.
Hvis jeg højreklikker og trykker eksempel sker der heller ikke noget.
Jeg kan derimod godt åbne billedet i et andet billedbehandlindsprogram.

Nogle som kan give en forklaring ?

Billed fremviseren har virker upåklageligt i flere år inden dette.

MVH Lars

Fra : Lyrik

Dato : 23-06-06 08:42

"Lars" <lhelteknik@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle som kan give en forklaring ?
>
> Billed fremviseren har virker upåklageligt i flere år inden dette.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Højreklik-åben med-vælg program. Så åbner den en liste hvor du
finder:"Windows billed- og Faxfremviser" det vælger du og husker at sætte et
hak i "Brug altid det valgte program til at åbne denne fil"

Ikke bare højreklik-åben med og vælge "Windows billed og faxfremviser". For
så gør den det kun én gang.
Det der er sket er at du har installeret et andet billedprogram, som under
installationen lige har slynget en bemærkning om at den da lige vil "hjælpe
dig med at åbne alle billedfiler"-Pist væk-Windows billed og faxfremviser.
Men den kan vælges tilbage igen ved den procedure jeg har beskrevet.

Hilsen
Jens