MS Windows
briani 27239
Skærmen fryser fast
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 21-06-06 21:20

Hej
Når jeg afvikler programmer med mange hurtige sekvenser, stopper det hele
pludselig
Skærmen går i en tilstand der ligner "fejlsikker tilstand", og der kommer en
besked frem der fortæller at der er et alvorligt problem

Når jeg genstarter kører windows en diagnose, hvoraf det fremgår at der er
et ukendt problem ned en fil der hedder nv4_disp.dll
Det er formodentlig en driver til grafikkortet der ikke fungerer korrekt??
Grafikkortet er Medion GeForce 4-8xTi4200

Jeg har været inde på Nvidia's hjemmeside og downloaded to forskellige
drivere:

84.21_forceware_winxp2k_english_whql.exe og
61.76_winxp2k_international_whql.exe

Erdet nogle af disse drivere der kan anvendes til opgradering af
grafikkortet??

Med venlig hilsen

Tommy

Fra : Ole C

Dato : 22-06-06 19:38

Tommy Rasmussen skrev blandt andet:

> 84.21_forceware_winxp2k_english_whql.exe og
> 61.76_winxp2k_international_whql.exe

Den øverste er jo den nyeste - og burde jo være den bedste.
Men jeg ville da hente den i den internationale udgave, så den mflg.
software "taler" dansk.

--
vh
Ole C