MS Windows
briani 27239
Papirkurvens indhold gendannes efter forma~
Fra : Erik Andersen

Dato : 21-06-06 10:38

Styresystemet er XP, som blev geninstalleret på en formateret (ikke ekspres)
harddisk. Stor var min overraskelse, da jeg kunne se, at det som jeg havde
smidt i papirkurven før formateringen var blevet gendannet.

Findes der en edb-teknisk forklaring på dette fænomen?

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 14:01

"Erik Andersen" <erik_a@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smidt i papirkurven før formateringen var blevet gendannet.
>
> Findes der en edb-teknisk forklaring på dette fænomen?

Det har ikke været filer, som har ligget på det drev du formatterede. De må
ha' ligget på f.eks. D-drev ?

mvh Ebbe

Fra : Erik Andersen

Dato : 21-06-06 15:35

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse
> Det har ikke været filer, som har ligget på det drev du formatterede. De
> må
> ha' ligget på f.eks. D-drev ?

Måske du har ret. Men jeg "deletede" både C og D partitionen under
geninstallationen. Jeg formatterede først d-drevet efter at XP var blevet
geninstalleret på C. Hænger det så sammen?

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 16:51

> [...]
> geninstallationen. Jeg formatterede først d-drevet efter at XP var blevet
> geninstalleret på C. Hænger det så sammen?

Det lyder sandsynligt. Windows har ihvertfald nået at snuse til den mappe
der hedder "recycler". Der gemmes det slettede indtil papirkurven tømmes.

mvh Ebbe