MS Windows
briani 27239
link i ng virker ikke
Fra : hr

Dato : 17-06-06 22:25

når der er en der sætter et link ind i en medd. så plejer jeg at kunne
klikke på det så ie åbner. men nu sker der intet når jeg klikker på et link.
er der en der har en løsning på dette problem ?
mvh hr

Fra : John

Dato : 17-06-06 22:48

"hr" <tykkedyrdyr@sol.dk> skrev i en meddelelse

> nu sker der intet når jeg klikker på et link. er der en der har
> en løsning på dette problem ?

Sikkerhed. Prøv al holde CRTL nede, mens du klikker

Mvh John

Fra : hr

Dato : 17-06-06 23:09

> Sikkerhed. Prøv al holde CRTL nede, mens du klikker
>
> Mvh John -----------------------------------------------------

ded virkede ikke

Fra : hr

Dato : 17-06-06 23:12

men står der en mail adr og jeg klikker på den ..den åbner outlook

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-06-06 00:01

Den 17-06-06 23.24 skrev hr følgende:

> når der er en der sætter et link ind i en medd. så plejer jeg at kunne
> klikke på det så ie åbner. men nu sker der intet når jeg klikker på et link.

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder => Brugerdefineret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : hr

Dato : 18-06-06 01:39

> Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
> programadgang og -standarder => Brugerdefineret.

> [...]
ludvigsen styrer..det virkede..takker.

Fra : hr

Dato : 18-06-06 02:28

ps kan det skyldes at jeg afprøvede Mozilla FireFox ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-06-06 09:01

Den 18-06-06 03.27 skrev hr følgende:
> ps kan det skyldes at jeg afprøvede Mozilla FireFox ?

Ja, men det er nu ikke Firefox' skyld. Problemet opstår typisk, når man
udskifter et standardprogram med et andet, og derefter fjerner det igen.
Så ved Windows ikke, hvilket program der skal bruges til at åbne
bestemte filer, eller som i dette tilfælde hjemmesider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : hr

Dato : 18-06-06 12:14

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?
takker for hjælpen
mvh hr