MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
DVD-movie album se 4.1
Fra : Henning Richter

Dato : 06-06-06 12:54

Hej.

Jeg kan ikke fjerne et program der hedder DVD-movie album se 4.1 i tilføj og
fjern hver gang jeg prøver siger den at der er sket en fejl.

Hilsen Henning

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-06-06 13:39

Den 06-06-06 13.53 skrev Henning Richter følgende:

> Jeg kan ikke fjerne et program der hedder DVD-movie album se 4.1 i tilføj og
> fjern hver gang jeg prøver siger den at der er sket en fejl.

Hvad siger fejlmeddelelsen?

Kan du stadig bruge programmet?

Hvis du stadig kan bruge programmet, så prøv at starte i fejlsikret
tilstand [1], og se, om du kan afinstallere derfra. Hvis du ikke kan
bruge programmet, er det måske allerede afinstalleret, og du har så bare
stadig ikonen liggende i Tilføj eller fjern programmer-funktionen.

[1] Læs om fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Henning Richter

Dato : 06-06-06 13:42

> [...]
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs også

Det er væk alle steder på pc'en der ligger bare ikonet som du rigtig nok
siger, men det er da irriterende
Kan det ikke fjernes?
Tak for supporten.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-06-06 13:58

Den 06-06-06 14.42 skrev Henning Richter følgende:

> Det er væk alle steder på pc'en der ligger bare ikonet som du rigtig nok
> siger, men det er da irriterende
> Kan det ikke fjernes?

Jo, men jeg kan desværre ikke huske hvordan. Mon ikke en anden melder
sig på banen med en løsning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 16:19

Højreklik, vælg slet.

Per.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-06-06 17:33

Henning Richter skrev:

>Det er væk alle steder på pc'en der ligger bare ikonet som du rigtig nok
>siger, men det er da irriterende

Brug Tweak UI til det, det er det nemmeste.

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx,
hvis du bruger XP, ellers find den på Google, hvis du bruger en
anden windowsversion
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne og sender indlæg to gange,