MS Windows
briani 27239
Placering af signatur-filer til Outlook
Fra : Per Münster

Dato : 06-06-06 12:45

Jeg har omkring 100 signaturfiler jeg skal have placeret. Jeg regner ikke
med jeg kan parametrisere mig ud af disse for signaturfilerne er rtf-filer
der har et logo i sig. Hvis ikke det skulle være kendt, så skal disse
signaturfiler placeres under c:\documents and settings\<user>\application
data\Microsoft\signaturer (jeg bør måske nævne at jeg har en blanding af
danske, svenske, norske, tyske og hollandske maskiner og dermed hedder det
nok ikke over alt 'signaturer'). Hvem kan hjælpe med de manglende
parametre - mest trængende relevant <user>, men måske også 'signaturer'

Per Münster

Tel. +45 3696 8953
Mob: +45 4053 6853 | Fax: +45 7452 4151
E-mail: pm@communicate.dk
Skype : permunster999 (www.skype.com)

Proweb Kommunikation | Aastrupvej 76 | 6100 Haderslev
www.communicate.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-06-06 17:36

Per Münster skrev:

>Jeg har omkring 100 signaturfiler jeg skal have placeret.

Prøv i news:dk.edb.programpakker.ms-office eller

PS. Er det nødvendigt med en signatur på 15 linjer i
nyhedsgruppeindlæg?
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne og sender indlæg to gange,

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-06-06 14:08

Kerim Ellentoft skrev:

> PS. Er det nødvendigt med en signatur på 15 linjer i
> nyhedsgruppeindlæg?

Også er indlægget endda forfattet af en rådgiver i kommunikation

Claus

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-06-06 16:29

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
> to gange, Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

PLONK!