billigste 56k modem --> usb modem??
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 22-08-06 16:19

Hejsa,

Min fætters gamle 56k modem (som jeg vist har brug for herrens mange år
siden) er afgået ved døden og jeg leder nu efter et nyt. Deet undrer mig, at
sådan et koster knap 300 kroner. Jeg har dog set, at man kan få et usb-modem
.... hvad hulan er det? F.eks. denne her:
http://www.gate2prices.dk/network/network-vis.asp?Kode=N001127

ras

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-08-06 17:18

rasmus.carlsen skrev:

> Hejsa,
>
> Min fætters gamle 56k modem (som jeg vist har brug for herrens mange
> år siden) er afgået ved døden og jeg leder nu efter et nyt. Deet
> undrer mig, at sådan et koster knap 300 kroner.

Hvis din fætter kan bruge et internet pci modem, så snakker vi nærmere 100
kroner af nyt.
ttp://tinyurl.com/jerf8 (edbpriser.dk)

> Jeg har dog set, at
> man kan få et usb-modem ... hvad hulan er det? F.eks. denne her:
> http://www.gate2prices.dk/network/network-vis.asp?Kode=N001127

Det er bare et modem som tilsluttes usb, hvor man tidligere brugte
serielport eller pci slot internt.

Mon ikke der er nogen som har nogen i overskud ovre i
dk.marked.privat.edb.intern eller dk.marked.privat.edb.ekstern , alt efter
hvad tilslutning den skal have. Valutaen for den slags ældre hardware uden
større værdi er ofte cola istedet for kr.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 22-08-06 22:22

Hej!

Jeg har et smart lille usb 56K modem liggende.

Jeg ser lige om jeg kan hitte den i gemmerne, så kan du få den for en billig
penge + porto.

PH