Et underligt problem...
Fra : Magnus

Dato : 21-08-06 17:24

På min website får jeg en fejl engang imellem når jeg skal hente data fra
nogle tabeller med mange poster ca. 4-5000 hvor jeg skal have vist de 4
seneste.

Fejlmeddelsen ser ud som følgende:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.26]Got error 12 from table handler

/ny2006/index.asp, line 161

Fejlen kommer ofte og normalt kan man trykke reload 1-3 gange for at få vist
siden uden denne fejl.
I følge dokumentationen på nettet har jeg fundet nedenstående men jeg er
ikke helt klar over hvad der menes men kan det have noget at gøre med min
fejlmeddelse?

Er der nogen der kan hjælpe med at afhjælpe fejlen?

/Magnus

bdb_max_lock
The maximum number of locks that can be active for a BDB table (10,000 by
default). You should increase this value if errors such as the following
occur when you perform long transactions or when mysqld has to examine many
rows to calculate a query:
bdb: Lock table is out of available locks
Got error 12 from ...