Internet på netværk
Fra : Sten Larsen

Dato : 21-08-06 16:56

Jeg kan godt få mit (XP) netværk til at køre, men efter indsættelse af IP i TCP/IP-egenskaber, kører internet ikke (ADSL). Og jeg
kan se, at der ikke længere står: DHCP aktiveret i anvanceret indstillinger. Hvad går galt?
/StenL

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-08-06 17:39

On Mon, 21 Aug 2006 17:56:24 +0200, "Sten Larsen" <spa@sat-op.dk>
wrote:

> Jeg kan godt få mit (XP) netværk til at køre, men efter indsættelse
> af IP i TCP/IP-egenskaber, kører internet ikke (ADSL).

Indsatte du også adresser på DNS-servere og en default gateway?
Det skal du.

-A

Fra : Sten Larsen

Dato : 21-08-06 17:46

> Indsatte du også adresser på DNS-servere og en default gateway?
> Det skal du.
> -A

Næhh, nå. Hvilken DNS? Jeg har dynamisk IP. ( Gatewayen fra Internetudbyderen? )
/StenL

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-08-06 17:47

On Mon, 21 Aug 2006 18:46:00 +0200, "Sten Larsen" <spa@sat-op.dk>
wrote:

> Næhh, nå. Hvilken DNS? Jeg har dynamisk IP. ( Gatewayen fra
> Internetudbyderen? )

Brug det samme, som når du kører DHCP.

-A

Fra : Sten Larsen

Dato : 21-08-06 18:20

> Brug det samme, som når du kører DHCP.
> -A

OK, tak. Jeg leger lidt videre. Måske hører du fra mig - igen.
/StenL