Andet multimedie
bentjuul 3670
grafikken er ad h.... til... Haster
Fra : mus

Dato : 20-08-06 19:42

Jeg har fået lagt programmer osv i en gammel ekstra maskine og nu er der
lagt et 3DFX grafikkort i oz.
MEN,,, billedet ser stadig ud af pokkers til.
Hjælp mig please

På forhånd tak
/Bente

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-08-06 23:14

mus skrev:

>Jeg har fået lagt programmer osv i en gammel ekstra maskine og nu er der
>lagt et 3DFX grafikkort i oz.
>MEN,,, billedet ser stadig ud af pokkers til.

Det er ikke lige den rigtige gruppe til spørgsmålet, herinde
drejer det sig om grafikbehandling på computer.

En relevant gruppe til spørgsmålet er en gruppe i
dk.edb,hardware-hierakiet, f.eks. news:dk.edb.hardware.grafikkort
eller news:dk.edb.hardware.skaerm.

Fortæl også noget mere, som hvilken windowsversion, der er
installeret.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft

Fra : mus

Dato : 21-08-06 04:07

Sorry :(