NAS server /netværksdisk
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 20-08-06 17:31

Hejsa
Søger en harddiskkasse med plads til to diske.
Den skal have Raid 1(spejling), og den skal have netværk.
Derudover skal den kunne køre uden installation af software på klienterne
(Winxp, Mac og linux)

Men hvilke findes der ?
Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget på edbpriser ud over en buffalo som
koster omkring 6000 hvilket lige er lidt uden for budget :/

Evt en enkelt disk som kan lave raid1 over en usb port i samme kasse til den
næste disk af samme type.

Kapaciteten må gerne være 250 gb eller mere.

Var også sendt til hardware.drev gruppen, men intet svar :/

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 22-08-06 17:56

Fidolinux.dk wrote:
> [...]
> næste disk af samme type.
>
> Kapaciteten må gerne være 250 gb eller mere.
>
> Var også sendt til hardware.drev gruppen, men intet svar :/

http://www.proconsult.dk/katalog/m_sto/s_sto-nas/nas-raid/kab-ss4000e.html

/mikkel

From: Mikkel Bundgaard
Replace "invalid" with "dk" in address