WilhelmineWilandsine Cæsilie Olesen
Fra : Judith Mortensen

Dato : 20-08-06 16:24

Hej Gruppe,
Er der mon nogen her i gruppen der skulle have nogle flere oplysning om
ovennævnte Wilhelmine. De oplysninger jeg har er at hun er født den 9. maj
1860 i Kolding, Vejle amt, døbt den 5 juli 1860 i Sct. Nicolai kirke Kolding
og konfirmeret den 4. oktober 1874 i Sct. Nicolai Kirke, Kolding. Herefter
forsvinder hun ude i det blå. Hendes forældre er Anton Olsen, slagter og Ane
Chatrine Brochman.
På forhånd tak
med venlig hilsen
Judith Mortensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 16:57

On Sun, 20 Aug 2006 17:24:11 +0200, Judith Mortensen wrote:

Hej Judith

> [...]
> forsvinder hun ude i det blå. Hendes forældre er Anton Olsen, slagter og Ane

Det er muligt at du får svar her i nyhedsgruppen, men trafikken er ikke så
tæt og chancerne derfor ringe. Gå hellere ind på DIS-Danmarks hjemmeside,
hvor der er et meget aktivt forum. Der er bl.a. et forum der er beregnet
til aneefterlysninger.

http://www.dis-danmark.dk/
--
Venlig hilsen