Skolens Årskalender 2006
Fra : Kim

Dato : 20-08-06 16:20

Vores datter har fået skolens årskalender 2006 med
hjem fra skolen, så man kan se alle fri-og feriedage m.m.

Denne gang er den bare lavet ind i en folder/skoleblad nr.
mindre end A4 ( A5 ) med 1 måned på hver side, med det
resultat man mister overblikket over hvornår der er ferie, fridage osv.

Jeg har prøvet google som besat men kan ikke finde en, så skulle
nogen her venligst have eller kende et link til en Årskalender 2006
helst gerne i Word eller Exel så man selv kan taste alle
fri-og feriedage m.m. ind og så printe den ud ?

Mvh Kim

Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-08-06 17:02

On Sun, 20 Aug 2006 17:19:54 +0200, "Kim" <no@way.dk> wrote:

> [...]
>helst gerne i Word eller Exel så man selv kan taste alle
>fri-og feriedage m.m. ind og så printe den ud ?

Jeg er også meget interesseret, jeg endte i foråret med at lave en
selv i Excel, som jeg har nogenlunde opdateret for i år. Men det er et
heste-arbejde. Så finder andre en forud-designet, så er jeg også meget
interesseret.

Hvis du giver mig din e-mail adresse må du også gerne se den jeg har
lavet, men den kræver man kender Excel godt for at kunne bruges
(printområde osv).

Min e-mail adresse skulle virke ;), så send mig en mail.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Kim

Dato : 20-08-06 17:28

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev
> [...]
> selv i Excel, som jeg har nogenlunde opdateret for i år. Men det er et
> heste-arbejde. Så finder andre en forud-designet, så er jeg også meget

Fandt en her:
http://66.249.93.104/search?q=cache:EzuILIvH09gJ:virgil.ruc.dk/service/Office/Kalender.htm+kalender+2006+i+exel&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=2&lr=lang_da

eller

http://virgil.ruc.dk/service/Office/Kalender.htm

Kan du bruge en af dem ?

> men den kræver man kender Excel godt for at kunne bruges
> (printområde osv).

No worry, jeg kender Exel rimlig godt

Mvh Kim

Fra : Kim