Majspandekager
Fra : Lotte

Dato : 20-08-06 14:52

Hej

Er der nogen som "ligger inde" med en opskrift på majspandekager, hvor der
ikke også er alm. hvedemel i?

Hilsen

Lotte

Fra : Charlotte

Dato : 21-08-06 18:38

> Er der nogen som "ligger inde" med en opskrift på majspandekager, hvor der
> ikke også er alm. hvedemel i?

Jeg ved at der engang var en glimrende opskrift bag på Nutanas poser med
majsmel.

Hilsen Charlotte :)

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 22-08-06 15:16

Charlotte skrev:

> Jeg ved at der engang var en glimrende opskrift bag på Nutanas poser med
> majsmel.
>
> Hilsen Charlotte :)

Hej Charlotte

Ja. Det er den jeg plejer at bruge. Men den indeholder desværre
hvedemel. Forholdet mellem hvedemel er cirka 50:50.

Hilsen Jesper

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 22-08-06 17:14

Jesper Mehlsen skrev:

> Hej Charlotte
>
> Ja. Det er den jeg plejer at bruge. Men den indeholder desværre
> hvedemel. Forholdet mellem hvedemel er cirka 50:50.

Der skulle stå:
Forholdet mellem hvedemel og majsmel er cirka 50:50.

*S*

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 22-08-06 15:36

"Lotte" <lottejul@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som "ligger inde" med en opskrift på majspandekager, hvor der
> [...]

Mon du med majspandekager mener majs tortillas?
Mvh
Aksel

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 23-08-06 18:56

Jesper Mehlsen <jesperSLETDETTEmehlsen@gmail.com> den 22. august 2006 kl.
18:14 +0100 skrev:
>Der skulle stå:
>Forholdet mellem hvedemel og majsmel er cirka 50:50.

Har du prøvet at bruge 100 pct. majsmel?

Jeg ved, man kan få nogle særlige aggregater til at bage sådanne
pandekager, men må tilstå, at jeg ikke har erfaringer.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Max

Dato : 24-08-06 07:29

Hej Lotte

> Er der nogen som "ligger inde" med en opskrift på majspandekager,
> hvor der ikke også er alm. hvedemel i?

Der er en beskrivelse her

http://www.dr.dk/Mad/Kokkeopskrifter/MikSchack/Hjemmeservice/Udsendelse22/200010.htm

Mvh Max