hvordan beholder jeg mit hjemmenr ved opsi~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 20-08-06 14:07

har planer om at opsige mit fastnet abonnement, men vil gerne beholde
nummeret

kan det på nogen måde lade sig gøre ?

jeg ønsker nemlig at på IP, men kan ikke finde en der er rigtig rigtig
billig i abonnement ( ringer nemlig ikke meget )

håber på lidt hjælp

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-08-06 14:14

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@KAGEN_I_DÅSENgmail.com> wrote in message
> [...]
>
> jeg ønsker nemlig at på IP, men kan ikke finde en der er rigtig rigtig
> billig i abonnement ( ringer nemlig ikke meget )

Du skal ikke opsige det. Du skal dermed portere dit fastnet kommer til den
Ip udbyder du vil have. Det koster typist 300kr. at beholde sit nummer.