Bogbind
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 20-08-06 12:23

Vores dreng vil meget gerne have "Lord of the rings" bogbind...
Jeg har ikke kunnet finde det nogen steder, tvivler på at det laves, men
ville bare lige høre her om nogen har set det sted?

/Pernille....

Fra : Tina

Dato : 20-08-06 14:26

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vores dreng vil meget gerne have "Lord of the rings" bogbind...
> Jeg har ikke kunnet finde det nogen steder, tvivler på at det laves, men
> ville bare lige høre her om nogen har set det sted?

Jeg har set det engang, men om det stadig fås, det tvivler jeg på.
Alternativt kan I pakke bøgerne ind i plakater med motiver fra filmen. De
fås nemlig stadig.

Tina

Fra : Holst

Dato : 20-08-06 15:51

Lumholdt & Riber wrote:

> Vores dreng vil meget gerne have "Lord of the rings" bogbind...
> Jeg har ikke kunnet finde det nogen steder, tvivler på at det laves, men
> ville bare lige høre her om nogen har set det sted?

Det bliver nok svært. Det er jo ved at være længe siden, Lord of the
Rings var oppe.

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 24-08-06 13:46

Tak for jeres svar.
Vi endte med at bruge brunt papir (det man også bruger til pakker) og så
sætte klistermærker på, det fungerer godt.

/Pernille