video der kan ses online
Fra : Bob \(-:

Dato : 19-08-06 11:28

Hejsa alle

Jeg har videoèr jeg gerne vil have der ligger på en side for
sig selv og når man klikker på et af linkene til .avi f.eks åbens det i et
vindue som er på siden
og kan ses/afspilles derfra. Er der noget der har et god bud ? eller evt
link til noget man kan evt redigere lidt i
eller noget 3. har lagt billede i binaer så i kan se en hurtig udkast
hvordan det skal blive.

--
P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-08-06 18:25

"Bob (-:" <SLETDETTEHERmr.bob@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> link til noget man kan evt redigere lidt i
> eller noget 3. har lagt billede i binaer så i kan se en hurtig udkast

Hej Bob

Måske er det noget i stil med det, der er på nedenstående link,
du søger.

http://www.virgin.net/music/musicvideos/annie_heartbeat.html

Hilsen Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bob \(-:

Dato : 24-08-06 10:38

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hej Bob
>
> Måske er det noget i stil med det, der er på nedenstående link,

Ja tak for linket det er lige præsis det , men jeg syntes når jeg klikker i
scriptet ,
kan jeg ikke helt finde ud af hvad jeg skal klippe ud ..
Så håber der er en , der er rigtig inde i html og kan komme med en løsning

Hilsen Robert