Firmware opdatering af D-Link 624+?
Fra : MRN

Dato : 20-08-06 11:24

Hejsa gruppe!

Min router er blevet lidt ustabil, derfor ville jeg prøve at opdatere
firmwaren. Men lige meget hvor på D-Link's hjemmesider jeg søger, får
jeg at vide at jeg kan hente opdateringen her:

http://www.dlink.com.sg/products/?pid=304#

Det kan godt ske at det bare er mig der er dum, eller skal ha nye
briller, men jeg kan overhovedet ikke finde nogen som helst
opdateringer?

Jeg ville blive meget glad, hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe
mig

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Ole C

Dato : 20-08-06 12:56

MRN skrev blandt andet:

> Det kan godt ske at det bare er mig der er dum, eller skal ha nye
> briller, men jeg kan overhovedet ikke finde nogen som helst
> opdateringer?

Noget nemmere at finde på D-Links danske side:
http://www.dlink.dk/ under Support

--
vh
Ole C

Fra : MRN

Dato : 20-08-06 13:22

> Noget nemmere at finde på D-Links danske side:
> http://www.dlink.dk/ under Support

Det var lige godt utroligt... Jeg synes ellers jeg havde ledt hele
Internettet igennem, incl. dlink.dk...

Tusind, tusind tak!!!

Mvh
MRN