Spil på nettet til 3-årig
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 20-08-06 09:02

Hey

Jeg har en søn på 3 år, som er ret vild med computere. Han synes, at
spillet med helikopteren på Kaj & Andrea's side er fedt - det er enkelt og
ligetil og man 'dør' ikke hele tiden.

Men hvad findes der af tilsvarende på nettet? Han har rimelig styr på
musen, men har det - selvfølgelig - bedst med piletasterne.

Gode bud?

Mvh
Bo Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 10:50

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad findes der af tilsvarende på nettet? Han har rimelig styr på
> musen, men har det - selvfølgelig - bedst med piletasterne.

Her er et par forslag:

http://www.hjemis.dk/Default.aspx?ID=18

http://www.rasmusklump.dk/spil_med_rasmus.asp

http://www.tractortom.com/SITE/tractortom.html

http://www.bbc.co.uk/cbeebies/teletubbies/funandgames/my_teletubbyland/index.shtml

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : tb

Dato : 20-08-06 12:11

og lego.dk de har nogle pre-school games. Min treårige er vild med tog og
airport spillene. Frit valg mellem mus eller tastatur til at styre

Fra : Anders Majland

Dato : 21-08-06 10:50

> og lego.dk de har nogle pre-school games. Min treårige er vild med
> tog og airport spillene. Frit valg mellem mus eller tastatur til at
> styre

Lego Racers er godt nok ikke online - men det helt store hit her i huset

Det kan tit findes billigt rundt omkring - ofte i en 3.pack med andre
lego spil

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-08-06 15:07

> [...]
>
> Men hvad findes der af tilsvarende på nettet? Han har rimelig styr på
> musen, men har det - selvfølgelig - bedst med piletasterne.

jeg tror han vil elske den her:

http://www.pingu.net/uk/intro.html
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rikke og Per

Dato : 21-08-06 12:41

Prøv at gå ind på www.gratisting.dk der er et hav af spil også til børn.

Mvh Rikke

Fra : Christen Fihl

Dato : 21-08-06 15:11

Og så er der: http://gratisspil.dk/ med masser af spil, og vist ikke så
meget snavs

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net/

Fra : Marlene Vikkelsø

Dato : 21-08-06 17:45

> [...]
>
> Men hvad findes der af tilsvarende på nettet? Han har rimelig styr på
> musen, men har det - selvfølgelig - bedst med piletasterne.

Her: http://www.bbc.co.uk/cbeebies/funandgames/

er nogle med Postmand Per, Byggemand Bob, Koala Brdr, Rubberdubbers,
Teletubbies.

Mere byggemand bob:
http://www.bobthebuilder.com/usa/bob_the_builder_online_games_and_downloads.htm

God spillelyst.
KH Marlene

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 22-08-06 20:01

[...]

tusinde tak for alle forsøgene folkens.. jeg lader lillemand vurdere, hvem
vinderen er ;)

Mvh
Bo Dudek
www.familiendudek.dk