Koffein pulver - ag-nutri.com.br ? Nogen e~
Fra : SpaceDee@gmail.com

Dato : 11-07-06 13:23

Hejsa.

Har netop bestilt koffein pulver fra et firma i Brasilien, som er
øverst i fødekæden, på dette website www.ag-nutri.com.br og ville
høre om andre herinde havde erfaring med firmaet og deres koffein?

Jeg skal benytte det til sport, samt hvis man er en anelse for træt om
morgenen. Derudover er det et stærkt tillæg i espresso.

Nogen som ved, hvilke ting der evt. kan forstærke koffeinens virkning?
Satser på at benytte 200mg pr. servering.

Men hvis nogen har erfaring med firmaet, hører jeg gerne fra jer, da
jeg påtænker at købe mere nemlig.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 11-07-06 18:30

SpaceDee@gmail.com skrev:
> [...]
> Satser på at benytte 200mg pr. servering.
>
> Men hvis nogen har erfaring med firmaet, hører jeg gerne fra jer, da

Prøv dk.videnskab.sundhed
eller dk.tosser.der.tager.stoffer

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 19:18

Mikkel Lund wrote:

> Prøv dk.videnskab.sundhed
> eller dk.tosser.der.tager.stoffer

Ligesom folk der drikker øl, drikker kaffe osv osv....

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-07-06 21:37

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> writes:

> Ligesom folk der drikker øl, drikker kaffe osv osv....

Der er nok mere koffein i kaffe end i øl.

Spørgsmålet er lidt hvor meget 200 mg modsvarer?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Claus Albæk

Dato : 12-07-06 10:20

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Der er nok mere koffein i kaffe end i øl.
>
> Spørgsmålet er lidt hvor meget 200 mg modsvarer?

hehe... ja, det var mere hans tåbelige tosser.der.tager.stoffer kommentar.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 12-07-06 10:58

Claus Albæk skrev:

> hehe... ja, det var mere hans tåbelige tosser.der.tager.stoffer kommentar.

Når man begynder på at tage pulver koffein for at komme op om morgenen,
efter en tur i styrkecenter tager man efter min mening stoffer og er der
med en tosse. Væsker med koffein i er lidt noget andet, selv om de også
kan misbruges, da andre mekanismer siger stop før man får for meget
(mæthed eller tørst).

Mikkel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-06 23:36

Mikkel Lund skrev:

> med en tosse. Væsker med koffein i er lidt noget andet, selv om de også
> kan misbruges, da andre mekanismer siger stop før man får for meget
> (mæthed eller tørst).

Man kan komme op på ganske heftige doser koffein ved at drikke te
eller kaffe. Kaffe er det vanedannende, og der kræves stadigt
større doser for at opnå samme effekt.

--
Bertel

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-07-06 11:49

Claus Albæk <claude@eugina.dk> writes:

> hehe... ja, det var mere hans tåbelige tosser.der.tager.stoffer kommentar.

Og din var bedre på hvilken måde?

Men jeg tror alt andet lige ikke det er særligt sundt at skyde sig
selv i luften med koffein. Det er som bekendt vanedannende.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 15:47

> Der er nok mere koffein i kaffe end i øl.
>
> Spørgsmålet er lidt hvor meget 200 mg modsvarer?

150 ml kaffe indeholder ca 100 mg koffein..

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-07-06 20:03

SpaceDee@gmail.com wrote:

> Har netop bestilt koffein pulver fra et firma i Brasilien, som er
> øverst i fødekæden, på dette website www.ag-nutri.com.br og ville høre
> om andre herinde havde erfaring med firmaet og deres koffein?

Nope, men det er så vidt jeg ved som regel *ikke* lovligt at indføre det
i Danmark. Ren koffein er vistnok klassificeret som et lægemiddel i
Danmark. Du burde måske forhøre dig med nogen som kender reglerne
bedre. Prøv f.eks. dk.videnskab.jura.

--
PeKaJe

Many are called, few are chosen. Fewer still get to do the choosing.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-07-06 21:18

Den 11.07.2006 kl. 21:02 skrev Peter Jensen <usenet@pekajemaps.homeip.net>:

> [...]
> i Danmark. Ren koffein er vistnok klassificeret som et lægemiddel i
> Danmark. Du burde måske forhøre dig med nogen som kender reglerne

Indtil for ganske få år siden kunne det fås i håndkøb på apoteket (Koffein
fra DAK), men så vidt jeg kan se, findes det ikke længere i
bartskærermonopolets lægemiddelkatalog www.lmk.dk

Hvis man kender én med migrænerecept kan man prøve "Ergokoffin" det er
næsten ren coffein.

Mvh
Martin

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 11-07-06 21:18

On Tue, 11 Jul 2006 19:02:38 +0000, Peter Jensen wrote:

> [...]
> i Danmark. Ren koffein er vistnok klassificeret som et lægemiddel i
> Danmark. Du burde måske forhøre dig med nogen som kender reglerne

Der står lidt om det her:
http://www.netdoktor.dk/sport/doping/artikler/koffein.htm

Dog står der ikke direkte om ren koffein regnes for et lægemiddel.

Tomas

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-07-06 21:09

<SpaceDee@gmail.com> wrote:

> [...]
> Satser på at benytte 200mg pr. servering.
>
> Men hvis nogen har erfaring med firmaet, hører jeg gerne fra jer, da

Bemærk at der vist kun er 120 mg i en 1/2 l Cola.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Ivar

Dato : 12-07-06 12:34

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Bemærk at der vist kun er 120 mg i en 1/2 l Cola.

Nok nærmere 65 mg

Her er noget om coffein: http://www.faqs.org/faqs/caffeine-faq/
(12 oz = ca. 350 ml, 7 oz = ca. 200 ml)

Her kan man se at 200 mg svarer til 2 kopper kaffe.
Jeg vil anbefale at SpaceDee@gmail.com starter dagen med to kopper
kaffe frem for at tage pulver. Det næste bliver vel, at han spiser
sukker, proteinpulver og vitaminpiller til middagsmad.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : SpaceDee@gmail.com

Dato : 12-07-06 16:26

Ok, der er godt nok nogle folk som er hurtigt ude med riven. Så er jeg
en tosse, og så er jeg pludselig én der tager stoffer?!

I mange andre lande kan man købe koffein piller på recept, nogle
bruger dem pga. arbejde i ny og næ, andre bruger dem i
sportssammenhænge hvor det endda er bevist at det har en gavnlig
effekt. Studerende bruger det, for at hæve koncentrationsniveauet til
eksamen osv., osv., så styr lige jeres snak med at man pludselig er
stofmisbruger. Hvor mange af jer, har ikke prøvet at drikke et par
Redbulls fx?
Lad nu ikke det faktum, at vi lever i et land som Danmark, med MEGET
skrappe regler på kosttilskuds området, ødelægge at man rent
faktisk kan benytte koffein pulver til mange gode og nyttige ting.

Det værste er, at der garanteret er masser af dem, som kommer med
dumsmarte bemærkninger, som ikke engang har prøvet pulveret?
Jeg har prøvet et par mærker efterhånden, og nogle af dem er
fortyndet med dextrose osv., for at skyde blodsukkeret i vejret inden
den lille smule af koffein sparker ind.
Det pulver man køber fra Ag-Nutri.com.br er tilgengæld 100% rent og
af den absolut bedste kvalitet. Derfor fik det en anbefaling med på
vejen, samtidig med at jeg ville høre om folk der vidste, hvordan man
kunne forstærke koffeinens virkning? ? ?

Og ja, jeg spiser skam både vitamin piller, proteinpulver OG drikker
vand fra hanen!!! Uha!

Fra : Fjollefrans

Dato : 12-07-06 18:33

<SpaceDee@gmail.com> wrote in message
[...]

Inden jeg lyder hellig, så har jeg skam selv været bruger af koffeinpiller i
min studietid for ikke at sove så meget til forlæsninger.

Bare fordi ting er lovlige i andre lande betyder det jo ikke at det er af
det gode, du kan også sagtens købe antibiotika via nettet og dermed være med
til at øge diverse bakteriers resistens ved forkert brug.

Hvis det er fordi du føler du mangler energi kunne det være du skulle snakke
med din læge, og husk lige at sideeffekterne ved længere brug af koffein er
søvnforstyrrelser, hovedpine (i tilfælde af abstinenser) m.fl.

- FF

Fra : Ivar

Dato : 12-07-06 21:55

SpaceDee@gmail.com skrev:

> andre bruger dem i
> sportssammenhænge hvor det endda er bevist at det har en gavnlig
> effekt.

Nu er sportsmedicin jo også den mest "rådne" og misbrugte gren af
helsebrancen. Fx sælger motionscentre sukkervand til personer der
motionere for at tabe sig, med henvisning til erfaringer fra
sportsmedicin.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-06 23:40

SpaceDee@gmail.com skrev:

> I mange andre lande kan man købe koffein piller på recept

Den oplysning kan man ikke bruge til så meget. Mange stoffer der
er forbudt i Danmark, er tilladt i andre lande.

> nogle bruger dem pga. arbejde i ny og næ, andre bruger dem i
> sportssammenhænge hvor det endda er bevist at det har en
> gavnlig effekt.

Personligt synes jeg at man er inde på et skråplan med stoffer
når man tager dem for at løse et problem.

--
Bertel

Fra : O-V R:nen

Dato : 13-07-06 10:03

SpaceDee@gmail.com writes:

> [...]
> bruger dem pga. arbejde i ny og næ, andre bruger dem i
> sportssammenhænge hvor det endda er bevist at det har en gavnlig

Og i mange andre lande I plejer at sammenligne jer med kan man købe
koffeinpiller uden recept (jeg har gjort det bare i Finland og Irland,
mest for at blive af med den hovedpine der følger hvis man på grund af
omstændighederne ikke har kunnet få den daglige gallon te dagen før).

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-07-06 10:28

Otto-Ville.Ronkainen@ling.helsinki.fi (O-V R:nen) writes:

> [...]
> mest for at blive af med den hovedpine der følger hvis man på grund af
> omstændighederne ikke har kunnet få den daglige gallon te dagen før).

Ellers kan man vel købe et par thebreve at gumle på :)

Hvordan kan det iøvrigt være du er så god til dansk?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-06 09:15

"O-V R:nen" <Otto-Ville.Ronkainen@ling.helsinki.fi> wrote in message

> [...]
> af
> omstændighederne ikke har kunnet få den daglige gallon te dagen

Der er aldrig bevist gavnlig LANGTIDSEFFEKT

Som med doping kan man snyde sig tl korttidseffekt på bekostning af
1. eget helbred
2. fair play og konkurrenter

Fra : SpaceDee@gmail.com

Dato : 13-07-06 19:20

Hej Ivar - Ja, jeg skam godt at der bliver solgt sukkervand til
sportsfolk under påskud af, hvor meget "energi" man får. Men nu er
det her ikke et placedo middel, tværtimod. Du skulle være lidt af en
robot, for IKKE at føle en effekt.
Og der findes MANGE videnskabelige artikler, der beviser koffeins
gavnlige effekt i sportsøjemed.

Fra : Max

Dato : 13-07-06 19:56

Hej

> Og der findes MANGE videnskabelige artikler, der beviser koffeins
> gavnlige effekt i sportsøjemed.

Den mest klare besked er vel at man bliver dømt for doping
hvis man har mere end 12 mikrogram/ml i urinen under en
dopingtest.

Mvh Max

Fra : none

Dato : 13-07-06 20:53

Max wrote:
> Hej

> Den mest klare besked er vel at man bliver dømt for doping
> hvis man har mere end 12 mikrogram/ml i urinen under en
> dopingtest.
Næeh, det var da i gamle dage?
Man undres over den hellighed, fordømmelse og det vrøvl, der ligger i
mange af kommentarene i denne tråd. F.eks at koffein skulle være
vanedannende. (En videsabelig reference ville være ønskelig). Hvad er
iøvrigt "mest usundt", videmskabeligt set: En kop stærk sort kaffe,
eller et glas vand og en koffeinpille?
Det er iøvrigt ikke forbudt at indtage koffein piller i Danmark, selvom
de ikke kabes her.

mvh
jhp

Fra : Max

Dato : 13-07-06 21:08

Hej jhp

> Næeh, det var da i gamle dage?

Det er sandelig rigtig, det var jeg ikke opmærksom på, sorry

http://www.doping.dk/visNyhed.asp?artikelID=1753

> mange af kommentarene i denne tråd. F.eks at koffein skulle være
> vanedannende. (En videsabelig reference ville være ønskelig). Hvad er

Den påstand med vanedannelsen har jeg også altid undret mig over,
jeg drikker meget kaffe, men jeg har da ingen problemer med at
holde mig fra kaffen i nogle dage hvis forholdene gør at der ikke
er kaffe til stede, det får man det da ikke dårligt af. Ligeledes har
jeg heller ikke opfattelsen af at det virker så opkvikkende som
mange taler om, det kan ihvertfald ikke forstyrre min nattesøvn
at det sidste jeg gør inden jeg går i seng er at tømme kaffekoppen.

Mvh Max

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 13-07-06 21:25

Max skrev:
> Hej jhp

> Det er sandelig rigtig, det var jeg ikke opmærksom på, sorry
>
> http://www.doping.dk/visNyhed.asp?artikelID=1753

De kan findes i:

<http://www.cs.uwaterloo.ca/~alopez-o/Coffee/caffaq.html#CaffeineAndHealth>
<http://www.thecoffeefaq.com/7health.html#harmful>

--
Jens Axel Søgaard

Fra : none

Dato : 14-07-06 02:38

Jens Axel Søgaard wrote:

> De kan findes i:
>
> <http://www.cs.uwaterloo.ca/~alopez-o/Coffee/caffaq.html#CaffeineAndHealth>

Ovst. er ikke en videnskabelig reference, idet der i de første linier
står:"Important: This information was excerpted from several sources, no
claims are made to its accuracy. The FAQ mantainer is not a medical
doctor and cannot vouch for the accuracy of this information"

1.
"

> <http://www.thecoffeefaq.com/7health.html#harmful>
Bemærk, at der her ikke skelnes mellem "withdrawal effects" og "habbit
forming".
Tømmermænd hos ikke-alkoholiker er en "withdrawal effect" der kan
repareres med en reparatiosbajer eller to, hvorefter vedkommende bliver
frisk på et døgn eller to.
Alkoholikere har en afhængighed, af en helt anden karakter.

Koffeinlikere eiksisterer da ikke?

Se evt.:
Barone, J.J. and Roberts, H.R. Food and Chemical Toxicology, 34,
119-129, 1996.
hvorfra jeg citerer:“There is no evidence whatsoever that caffeine use
has even remotely comparable physical and social consequences which are
associated with serious drugs of abuse”

mvh
jhp

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 14-07-06 09:07

none skrev:

> [...]
> claims are made to its accuracy. The FAQ mantainer is not a medical
> doctor and cannot vouch for the accuracy of this information"

"De" refererer til referencer.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Ivar

Dato : 13-07-06 23:20

Max skrev:

> [...]
> holde mig fra kaffen i nogle dage hvis forholdene gør at der ikke
> er kaffe til stede, det får man det da ikke dårligt af.

Kaffe er vanedannende, cola er vanedannende!
Det er en misforståelse, at stoffer kun regnes for vannedannede,
hvis man bliver sig aller dårlig af at undvære dem. At noget
er vanedannende betyder blot det som ordet siger, altså at det
skaber en vane. Kaffedrikkere der drikker over en vis mængde,
drikker kaffe hver dag, hvis de ikke bliver forhindret.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-07-06 11:31

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> [...]
> skaber en vane. Kaffedrikkere der drikker over en vis mængde,
> drikker kaffe hver dag, hvis de ikke bliver forhindret.

Jeg var på et tidspunkt afhængig af Dr. Pepper, dvs det koffein + sukker
"rush" som hver flaske gav.

Så gik jeg over til Diet Dr Pepper (dvs uden sukker) og så blev det
meget bedre. :)

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-06 09:25

"none" <""jhp\"@(none)"> wrote in message

> [...]
> kaffe, eller et glas vand og en koffeinpille?
> Det er iøvrigt ikke forbudt at indtage koffein piller i Danmark,

Hvis lægen skriver recept, kan apoteker med gammeldagsfaciliteter
(pilletrilleri) fremstille medikamentet - ved passende stor bestilling
Men det er lettere at få nogen til at købe med fra apotek i Sverige
eller Tyskland evt Spanien, vor jeg fik mine første legale speedpiller
fra i min studietid, inden jeg og medstuderende misbrugte HC Ørsteds
og siden Danmarks Lærerhøjskoles kemilaboratorier til kriminel
småproduktion - udfra Merck-markedsførte udgangsprodukter, der nu ikke
sælges af Struers eller Bie og Berntsen længere.

Forbuden frugt smager bedst - that is the name of the game vedr næsten
al brug af psykeaktive stoffer

På Holbergs tid blev kaffe, te og kakao populæ netop pga sådanne
livsløgne, og Solkongen forbød altid det ragelse fra hans
merkantilistiske industrier, som han ellers ikke kunne få solgt, for
efter en omvej på smugler-æsel over den spanske grænse ved Pyrenæerne
kunne alt sælgtes til dobbelt pris.
"Verden vil bedrages", som selvironiske og indsigtsfulde Einstein
skrev til Georg Brandes vedr relativitetsteorien

Fra : Ivar

Dato : 13-07-06 21:14

Max skrev:

> Den mest klare besked er vel at man bliver dømt for doping
> hvis man har mere end 12 mikrogram/ml i urinen under en
> dopingtest.

Ja, alle stoffer der på dopinglisterne (eller har været) er stoffer der
har gavnlig effekt i sportsøjemed.
For 100 år siden var stryknin et meget populært præstationsfremmende
stof.

Ivar Magnusson

Fra : SpaceDee@gmail.com

Dato : 14-07-06 19:33

Ok, jeg er vidst den eneste herinde af alle jer snakke-dukker der rent
faktisk benytter det omtalte koffein produkt, og ja det er sgu stærke
sager må jeg indrømme.
Men jeg ser intet tegn på noget vanedannende, blot at man sikkert over
tiden skal forøge dosis.

Lige nu bruger jeg 200mg og det er fint nok. Har bestilt en såkaldt
"sixpack" fra ag-nutri.com.br og der medfølger en doseringsske.

Så jeg forstår ikke hvad alt jeres snak skal køre på? Det her
handler om der er ANDRE herinde som har handlet med Ag-nutri.com.br og
hvad de synes om produktet? SAMT om der er nogen herinde der ved, hvad
der kan forstærke koffeins virkning??

Fra : Ivar

Dato : 14-07-06 22:58

SpaceDee@gmail.com skrev:

> Så jeg forstår ikke hvad alt jeres snak skal køre på? Det her
> handler om der er ANDRE herinde som har handlet med Ag-nutri.com.br og
> hvad de synes om produktet?

Det er ikke emner for denne gruppe!

> SAMT om der er nogen herinde der ved, hvad
> der kan forstærke koffeins virkning??

Hvilken virkning, koffein har mange forskellige virkninger.

Ivar Magnusson

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-06 03:31

[...]

BW: Jeg er blevet tilbagetilnaturen puritaner af 1. i min studietid at
fremstille amfetamin og bruge det til vågenhed når øget arbejdsindsats
behøvedes 2. derefterfølgende koffeinbrug, fordi speed fik mig til at
slikke mine læbeomgivelser hudløse, rastløst

Der opbyggges tolerans mod koffein (og speed m.m.) så sindskontrol er
langsigtet fordelagtigt alternativ.

Men som forklaret i den fine professsorbog fra ca 1977 "DEt naturlige
sind" så kan lidt brug af hård narko åbne øjnene for potential, som vi
alle har til at opgejle samme koncentration uden stofmisbrug

Fra : Tina Andersen

Dato : 16-07-06 21:38

fuck hvor må det være surt at skrive et indlæg og få en helveds masse
løftede pegefingre og mudderkasteri som svar....

hvorfor kan i ikke bare svare manden på det han spørger om og så lde etik og
moral være op til ham selv

det han spurgte om var hva der kunne forstærke virkningen og ikke en ski
andet

Fra : none

Dato : 17-07-06 15:22

Tina Andersen wrote:
> fuck hvor må det være surt at skrive et indlæg og få en helveds masse
> løftede pegefingre og mudderkasteri som svar....
Ja man skal have store sko på herinde.
"Mudderkastning" vil jeg ikke give dig ret i, men de løftede pegefingre,
ja, hvad kan man sige, måske det er dansk kultur?
Måske det er *danskt* at være dumsmart?
Sagen er jo så alvorlig, at vi her har at gøre med en sportsmand, der
har tænkt sig at optimere sin præstation *kemisk* med *piller*, og endda
med en ration på helt op til 50% af *danskerens* gennemsnitlige
koffekoffein(mis)forbrug.
I det lys, er specielt Ivars kloge bemærkniger, meget kloge.

mvh
jhp

Fra : Tina Andersen

Dato : 17-07-06 18:00

burde sku da være hans sag, og ikke noget andre skal komme med diverse dumme
bemærkninger med

i ville sikkert ikke sige en skid til hvis han drikker diverse energidrikke
der kan fåes på enhver tankstation hvor der er forhøjet koffein indhold i

den ene råber mere op end den anden om hvor forfærdelig det er, tror i ikke
han har tænkt over det selv inden han overhovedet er begyndt.. måske man
lige skulle spørge ham om det først og hvis han har så svare på det han
spurgte om og lade ham selv om følgerne, han er vel voksen nok eller hva?

Fra : none

Dato : 17-07-06 23:13

Tina Andersen wrote:
> burde sku da være hans sag, og ikke noget andre skal komme med diverse dumme
> bemærkninger med

Kære Tina,
Du er, og det er jeg også, harm over hvordan diskussionstråden
fra første indlæg kører ud i det rene nonsens.
Hvad siger Ivar og de andre?
mvh
jhp

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-06 23:40

Den 18.07.2006 kl. 00:13 skrev none "> <"<""jhp"@">:

> Kære Tina,
> Du er, og det er jeg også, harm over hvordan diskussionstråden
> fra første indlæg kører ud i det rene nonsens.
> Hvad siger Ivar og de andre?

Der er mange små ting ved usenet som man må lære at leve med.
Fx findes en konvention om at skrive UNDER det man svarer på
Svar kan forekomme i alle former for lødighed og vanvid.
Med lidt erfaring finder man ud af hvilke spørgsmål man kan få svar på.

Mvh
Martin

Fra : none

Dato : 18-07-06 01:49

Martin Larsen wrote:

> [...]
> Svar kan forekomme i alle former for lødighed og vanvid.
> Med lidt erfaring finder man ud af hvilke spørgsmål man kan få svar på.
Ja, jeg så fejlen med det samme.
Men alligevel, så undrer det mig, at der i *usenet*, er analfabeter, som
dig, der bare skøjter henover, uden at kunne forstå, kvad der er
Ã¥benbart for alle andre.

Men for at fuldbyrde, bør du da true med internetlukning?
Det er velset om du ringer/skriver til diverse udbydere!
Det er for galt!
Og vi amdre?
Ja, vi venter på hvordan du vil agere.

mvh
jhp

Fra : Tina Andersen

Dato : 19-07-06 08:52

synes bare usenet så udemærket viser et bredt udsnit af den moderne del af
befolkningen:

helveds snæversynet
sin egen næse nærmest (gud forbyde at tænke på andre end sig selv)
jeg er klogest princippet... eller jeg alene vide hva der er rigtig og
forkert