brænder virker ikke i CDRwin!!!!! Hjælp
Fra : Hkj

Dato : 19-06-01 17:05

Hej

Jeg har lige købt en Lite-on 12/10/32 med burn proof

men når jeg installere mit CDRwin38D siger den bare "Device not supported"

så Jeg håber der en af jer som kan hjælpe!!!!!!

Please!!!!!!!!

hilsen

Hkj

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-06-01 17:15

"Hkj" <Jeswash@hadsund.mail.telia.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en Lite-on 12/10/32 med burn proof
>
> men når jeg installere mit CDRwin38D siger den bare "Device not supported"

LiteOn LTR-12101B står ellers på listen over "supported devices"...
http://www.disc4you.com/products/goldenhawk/devices.html
Er du sikker på at du benytter nyeste version af CDRWin...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Recs

Dato : 19-06-01 17:18

> [...]
>
> men når jeg installere mit CDRwin38D siger den bare "Device not supported"
>
> så Jeg håber der en af jer som kan hjælpe!!!!!!

De eneste LiteOn brændere der understøttes i programmet er: LTR-1240 &
LTR-12101B, Hvis det er en af de brændere du har så har jeg ikke en løsning,
måske der findes en update til cdrwin på deres website??
http://www.disc4you.com men ellers find et andet produkt til at brænde med,
cdrwin er efter min mening noget hø..

/Recs..

Fra : Jannik Mariager

Dato : 19-06-01 17:30

Jeg mener at have læst her i ng at brænderen (som jeg selv har) kun virker
med det software der fulgte med (Nero)

Jannik

Fra : DWM

Dato : 19-06-01 17:39

> Jeg har lige købt en Lite-on 12/10/32 med burn proof
> men når jeg installere mit CDRwin38D siger den bare "Device not
> supported"

Du kunne prøve at hente deres 4.0 beta.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Morten Christensen

Dato : 19-06-01 17:43

CDRWin 3.8b er da osse for gammel.... hent den nyeste version af 4.0a betaen
ved goldenhawk, så virker det... det gør det osse med min Liteon 12/10/32...

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Nic

Dato : 19-06-01 21:05

Kan de være manglene ASPI?

Nic

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 19-06-01 21:47

Nej! - for så ville man få en anden fejl. 3.8d er simpelthen for gammel, man
skal have fat i 4.0'eren. Hvis i ikke kan finde den på i-nettet så dump en
mail til mig, så kan jeg maile den...

Mvh. Brian