hot and wet
Fra : bahareh

Dato : 09-07-06 10:08

hej, er der nogen der kan hjælpe mig med nogle sexualitet
problems....21 f iran?

Fra : Martin Nielsen

Dato : 09-07-06 14:00

Så skal du jo nok starte med at beskrive dine problemer?

Fra : bahareh

Dato : 12-07-06 15:24

Hr. Jensen wrote:
> Den 11 Jul 2006 11:00:23 -0700 sendte "bahareh"
> <bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

> Bare rolig, jeg ville aldrig svine min pik til i en alternativt
> pigmenteret luder anyway.
>
> --
> Hr. Jensen
>
> Getz er ikke noget man hører -
> Det er noget man kører

lol, det sgu godt med dig. Hvad laver du så her?
Du har ingen pik, hvis der er noget, så hedder det tisseman.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-07-06 16:16

Den 12 Jul 2006 07:24:02 -0700 sendte "bahareh"
<bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

>lol, det sgu godt med dig. Hvad laver du så her?

Perser, prøv nu at fatte dette inden én af os dør:
Dette er ikke et kontaktforum. Så smut over i
news:dk.opslag.personlige og find det du søger der.
Herinde er du faktisk Off-Topic.

>Du har ingen pik, hvis der er noget, så hedder det tisseman.

Either suits me.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : bahareh

Dato : 09-07-06 14:42

Martin Nielsen wrote:
> Så skal du jo nok starte med at beskrive dine problemer?

Det vil jeg meget gerne.....for det første, min er alt for stramme,
d.v.s der er ikke ret mange der kan klare mine sex behøv og for det
andet, jeg kan ikke nøjes kun med engang. Vil gerne blive taget mindst
6-7 gange i træk. Har en store interese i 3kant sex(2 fyre på
samtidig). HVAD SKAL JEG GØRE?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-07-06 17:53

bahareh <bahareh_hehe@yahoo.com> wrote:

> [...]
> andet, jeg kan ikke nøjes kun med engang. Vil gerne blive taget mindst
> 6-7 gange i træk. Har en store interese i 3kant sex(2 fyre på

Henvend dig i dk.snak.seksualitet

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-07-06 18:23

Den Sun, 9 Jul 2006 18:53:02 +0200 sendte peter@DIESPAMMERDIE.dk
(Peter Bjørn Perlsø) følgende røgsignaler:

Der er hun allerede.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-07-06 19:09

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Sun, 9 Jul 2006 18:53:02 +0200 sendte peter@DIESPAMMERDIE.dk
> (Peter Bjørn Perlsø) følgende røgsignaler:

> Der er hun allerede.

Tråden kommer vist fra dk.videnskab.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Tony

Dato : 10-07-06 01:25

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Sun, 9 Jul 2006 18:53:02 +0200 sendte peter@DIESPAMMERDIE.dk
> (Peter Bjørn Perlsø) følgende røgsignaler:

> Der er hun allerede.

Hun ??????

Tony

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-07-06 08:33

Den Mon, 10 Jul 2006 02:25:20 +0200 sendte "Tony"
<tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

>Hun ??????

Sorry, my bad.
Jeg mente selvfølgelig "personen med samme køn som Amelie
Mauresmo".... *he he he*

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : bahareh

Dato : 12-07-06 16:39

Hr. Jensen wrote:
> [...]
> Dette er ikke et kontaktforum. Så smut over i
> news:dk.opslag.personlige og find det du søger der.

Nu ska jeg fortale dig noget, for det første, du ka godt lade være
med at true mig og for det andet det raver sgu ikke dig ved at hvor jeg
bevæge mig på nettet. Desuden, du er ikke til piger. Er du ikke
bøsse? ;)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-07-06 09:13

Den 12 Jul 2006 08:39:18 -0700 sendte "bahareh"
<bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

groups-abuse@google.com

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-07-06 14:55

bahareh skrev:

> hej, er der nogen der kan hjælpe mig med nogle sexualitet
> problems....21 f iran?

Dit spørgsmål er malplaceret i dk.videnskab
Find selv relevant gruppe her:

http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : bahareh

Dato : 09-07-06 15:08

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Dit spørgsmål er malplaceret i dk.videnskab
> Find selv relevant gruppe her:
>
> http://www.usenet.dk/grupper.pl

Det her må også være videnskablig, da jeg er stadigvæk en livende
væsen.
Hvis du er ikke istand til at besvare spørsmalet, så hellere at sige
det ligeud.

m.v.h
Bahareh

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-07-06 16:10

bahareh skrev:

> Det her må også være videnskablig, da jeg er stadigvæk en livende
> væsen. Hvis du er ikke istand til at besvare spørsmalet, så hellere
> at sige det ligeud.

Nå, så du *fremturer?* Gav jeg dig ikke lige et link til
gruppeoversigten? Hvor du forresten kan læse de forskellige
gruppers fundatser.

XFUT dk.videnskab, dk.admin.netikette. Med opfølgning
til sidstnævnte.

Fra : Søren

Dato : 09-07-06 17:10

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>væsen.
>Hvis du er ikke istand til at besvare spørsmalet, så hellere at sige

Mon ikke du tager fejl af lidenskab og videnskab?

Prøv nu at spørg i dk.snak.seksualitet

Søren

Fra : Basil

Dato : 09-07-06 17:15

Følgende er skrevet af Søren:
> "bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du tager fejl af lidenskab og videnskab?
>
> Prøv nu at spørg i dk.snak.seksualitet
>
> Søren

Der har ham den lille dreng, der keder sig i sommervarmen, skam været i
et par dage.
Smut tilbage i skolen, og følg med i timerne hvor de lærer jer noget om
at stave.
Kai

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-07-06 19:58

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> writes:

> Det her må også være videnskablig, da jeg er stadigvæk en livende
> væsen.
> Hvis du er ikke istand til at besvare spørsmalet, så hellere at sige
> det ligeud.

Er der nogen specielt grund til at du ikke har talt med din nærmeste
omgangskreds først?

Behov kan være arvelige, så det kan være din mor har tips og tricks.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : bahareh

Dato : 09-07-06 17:24

Søren wrote:
> "bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du tager fejl af lidenskab og videnskab?
>
> Prøv nu at spørg i dk.snak.seksualitet
>
> Søren

Tak for jers opmærksomhed:

Har lige været der, men blev henvist til jer, da de mente at mit
problem har noget med kropens biologi og dens videnskablig psykologi.
derfor de sagade at de bedste svar må findes i dk.videnskab.

Tak og have en rigtig god sommeraften.

den liderlige Iranske pige...Bahareh

Fra : Martin Nielsen

Dato : 09-07-06 23:18

Havelåge mand

Stik mig din adresse så skal jeg nok sende lige så mange liderlige mænd hjem
til dig så er dit problem løst?

Fra : bahareh

Dato : 09-07-06 17:35

Basil wrote:
> [...]
> et par dage.
> Smut tilbage i skolen, og følg med i timerne hvor de lærer jer noget om

Hør nu her Kaj.....smut tilbage til din kedelig dk.snak

Fra : bahareh

Dato : 11-07-06 17:45

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> [...]
> omgangskreds først?
>
> Behov kan være arvelige, så det kan være din mor har tips og tricks.

Hej Thorbjørn
Min mor ved ikke ret meget om moderne videskablige sex.

m.v.h
hot fremme chick

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-07-06 18:32

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> writes:

> Min mor ved ikke ret meget om moderne videskablige sex.

Vrøvl, det er velkendt at voksne ved meget mere om sex end ungerne tror.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : bahareh

Dato : 11-07-06 19:03

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Vrøvl, det er velkendt at voksne ved meget mere om sex end ungerne tror.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen

Maybe u ri8...men ikke når den bliver til en kompleceret emne.
De ka bare det der med sprede ben og heller ikke enskide mere....

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-07-06 19:05

"bahareh" <bahareh_hehe@yahoo.com> writes:

> Maybe u ri8...men ikke når den bliver til en kompleceret emne.
> De ka bare det der med sprede ben og heller ikke enskide mere....

Din lillesøster så?

I kan da ikke allesammen være hæmmede?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : bahareh

Dato : 11-07-06 19:20

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Din lillesøster så?
>
> I kan da ikke allesammen være hæmmede?
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen

Har ingen lille søster, hvad med digselv???

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-07-06 21:38

> Har ingen lille søster, hvad med digselv???

Har ikke været i seng med din mor. Foretrækker danskere.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : bahareh

Dato : 11-07-06 18:02

Hr. Jensen wrote:
> [...]
> <tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

> Sorry, my bad.
> Jeg mente selvfølgelig "personen med samme køn som Amelie

HVEM FANDEN HAR FLYTTET MIN EMNE HER OVER?????

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-07-06 18:36

Den 11 Jul 2006 10:01:53 -0700 sendte "bahareh"
<bahareh_hehe@yahoo.com> følgende røgsignaler:

>HVEM FANDEN HAR FLYTTET MIN EMNE HER OVER?????

Sikkert den samme der har trykket på din CAPS LOCK...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører