Overføringsfunktion
Fra : Lars

Dato : 13-06-06 10:01

Har en simpel oveføringsfunktion, hvor sænkningsperioden er lig med
hævningsperioden.

De er begge 24 timer

1
24*60*60s+1

Jeg ønsker at beholde sænkningsperioden til 24t, men hævningsperioden skal
kun være 8, hvordan får jeg lavet overføringsfunktionen om?

\Lars

Fra : Lars

Dato : 13-06-06 12:25

Bare glem det, det kan vist ikke lade sig gøre.