OK, hvordan forklarer i denneher?!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 15:53

Fra : alexbo

Dato : 04-06-06 16:27

""Peter Bjørn Perlsø"" skrev

Stort set ingenting, men sendte et link hvor en golfkugle efter at have
spinnet i græsset triller i hul.

mvh
Alex Christensen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-06-06 16:49

alexbo <alexbo@email.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" skrev
>
> Stort set ingenting, men sendte et link hvor en golfkugle efter at have
> spinnet i græsset triller i hul.
>
> mvh
> Alex Christensen

Du mener at den ligger og spinner i græsset i små 10 sekunder???

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-06-06 17:38

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Du mener at den ligger og spinner i græsset i små 10 sekunder???

Ikke umuligt. Hvis den spinner ret hurtigt, hvilket ikke er
usandsynligt, og græsset er tørt, så er friktionen lav. Den bliver
derfor ved med at spinne, og er ikke i stand til at gribe ordentligt
fast. Efter et stykke tid har den mistet nok fart til at få bedre fast,
hvorefter den triller ud af fringe. Derefter skal der ikke meget
hældning på green til for at den kan trille resten af vejen i hul.

For mig ser det dog ud til at den bare er kommet til at ligge *lige* på
kanten af fringe, hvorefter en mindre forstyrrelse har skubbet den ned
ad en stejl green. Jeg har før oplevet bolde som jeg troede var
stationære, pludseligt begynde at bevæge sig. Jeg har så også set dem
derefter smutte hele vejen på tværs af green og ned i en 1.5 meter dyb
sandgrav for bunden af green (*grumble* hul 3 i Silkeborg ...).

--
PeKaJe

But alas, all you have is invective, and the logical equivalent of monkeys
flinging crap. -- Jim Richardson responding to DFS in COLA