Family Tree Maker opdatering til v16
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 19-08-06 21:54

Family Tree Maker version 16 (de har droppet årstallet i denne opdatering)
jeg har dog valgt at kalde den Family Tree Maker 2006/v16 da det er FTM
2006, vi leverer, men sprogfilen indeholder vedligeholdelsesopdateringen til
v16.

Der er rettet nogle mindre fejl i koden og også nogle brugbare forbedringer,
når brugere kører Family Tree Maker under Windows 98.

Men programmørerne fik også nogle få forbedringer med på specielt kilde
området.

Disse er:

· En "Personer, der skal med" mulighed i kildeanvendelsesrapporten

· En "skriv videre" søgning (som i Indeks over personer) i find
Hovedkilde listen

· En ny Rediger knap i Hovedkilde området bringer dig fra
kildeindtastningen direkte til Hovedkilden

For blot at nævne de vigtigste ændringer. Ikke de store rettelser, men de
koncentrerer kræfterne omkring en total omskrivning af koden til Family Tree
Maker, og der forventes en ny version klar omkring august 2007, denne gang
med markante ændringer, uden at jeg dog kan løfte sløret for dem.

Filen kan - som sædvanligt - hentes her:
http://www.sitecenter.dk/bkb_trading/nss-folder/filerdukanhenteomftm/ og
hedder "Setup til FTM 2006 ..." og .exe til sidst.

Det er den største fil på siden, og den ligger øverst.

For at læse mere om, hvorledes du henter filen, læs her:
http://stegemueller.dk/faq/showtopic.php?topic_id=66

Hvordan den installeres, læs her:
http://stegemueller.dk/faq/showtopic.php?topic_id=35

Ole P. Bielefeldt

www.familytreemaker.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 23:44

On Sat, 19 Aug 2006 22:53:54 +0200, Ole P. Bielefeldt wrote:

> [...]
> 2006, vi leverer, men sprogfilen indeholder vedligeholdelsesopdateringen til

Klage over rendyrket kommercielt spam er afsendt til abuse@post.tele.dk. Så
må vi jo håbe at der sker noget denne gang.

Og en venlig henstilling til Chris Gade Sørensen (Brothers Keeper), som dog
(mig bekendt) ikke tjener penge på sit forehavende og primært bringer
servicemeddelelser om gratis programopdateringer. Men alligevel...
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 11:22

Ole P. Bielefeldt wrote:
> [...]
> 2006/v16 da det er FTM 2006, vi leverer, men sprogfilen
> indeholder vedligeholdelsesopdateringen til v16.
---

Tak for oplysningen!

Peter