Visning af hjemmeside forkert.???
Fra : A Andersen

Dato : 19-08-06 07:12

Hej

Har et lille problem med en hjemmeside.

Når siden vises på min bærbar passer billederne, altså de sidder der hvor de
skal være. Men vises den på en større skærm.. 17" eller 19" flyttes nogle af
billederne... hvor ændre jeg dette henne så visningen bliver den samme og
billederne ikke flytter sig.??
Her er siden : http://www.chandre-fitness.dk/startside.htm

Mvh
Andreas

Fra : Peter P

Dato : 19-08-06 19:39

A Andersen skrev:
> [...]
> billederne... hvor ændre jeg dette henne så visningen bliver den samme og

Hej
Har du prøvet at indsætte en tabel og så sætte billederne i dem ?
Det plejer at hjælpe, så billederne ikke flytter rundt på skærmen.
Her er et link til en forklaring om tabeller på hjemmesider:
http://www.a-begynder.dk/frontpage/tutorial/09_tabeller.htm

Mvh. Peter

Fra : A Andersen

Dato : 22-08-06 20:46

"Peter P" <peter.pede@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det plejer at hjælpe, så billederne ikke flytter rundt på skærmen.
> Her er et link til en forklaring om tabeller på hjemmesider:

Hej

Er newbie i frontpage, er der ingen der har mulighed for at lave forsiden
for mig.??

Kan sendes direkte til mig på atcm@FJERNmail.dk

PFT

Mvh
Andreas

Fra : Knud

Dato : 13-10-06 20:22

> Er newbie i frontpage, er der ingen der har mulighed for at lave
> [...]
Jo da.
Ka du ikke sende mig et årskort?
Du har årskort, men ingen hjemmeside.
Jeg kan lave hjemmeside, men har ikke et årskort.
Så er vi lige langt
Som firma bør du have en hjemmeside, ikke sådant noget roderi, er dit
firma det samme rod?
Mvh Knud