Blomster, eller en sørgelig/glædelig oplev~
Fra : Hanne Engermann

Dato : 18-08-06 15:41

Jeg vil så gerne dele denne oplevelse med jer herinde, og det kan jo
være, Janni læser med også.

Forhistorien er, at jeg i går aftes blev kontaktet af Janni (kendte
hende ikke), men hendes hunkat havde lige fået foretaget kejsernit og
ville ikke kendes ved sine to overlevende killinger, og Janni havde set,
at min hunkat annoncerede med ledige pladser ved mælkebaren.

Janni og hendes mor kom så i går aftes med to bitte, bitte små
killinger. Whoopi tog imod dem, og i nat var jeg oppe et par gange og
give dem tilskud, da de ingen sutterefleks havde.
Men indsatsen for at redde dem var forgæves! De var for små til at kunne
leve, og her til formiddag forlod de helt stille denne verden igen. De
havde kun været på en kort visit hernede.
Jeg vejede dem, og vægten var kun 40 og 45 gram.

Men for et par minutter siden ringede det på døren, og jeg fik overrakt
en overdådig, smuk buket blomster, 20 store roser i alle regnbuens
farver, og vedhæftet en dejlig varm hilsen fra Janni.

Janni, lad det være dig en trøst, at de døde mætte og i favnen på en
varm kattemor - Endnu engang: Tak for blomsterne!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina

Dato : 18-08-06 17:11

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en overdådig, smuk buket blomster, 20 store roser i alle regnbuens
> farver, og vedhæftet en dejlig varm hilsen fra Janni.

Dét er hjertevarme. ;..-)

Tina

Fra : Siri

Dato : 18-08-06 17:26

Årh vræl... ,-(( Det var synd!
Formidabelt, at der er en 'mælkebar' - jer, der gør det, I er nogle
skatter, er I!
Det må ikke være til at bære at miste sådan to små...
Jeg kommer til at græde med!
Jeg er allerede efter tre sølle uge så glad for min Gia, der lige nu
leger ud og ind af sin nye rejsekasse, og med sit fjer-legetøj - hvor
får man mange glæder af sådan en lille kat!
Jeg fik hende på vildkat.dk - og man kan sige, at 'ingen katte er affald
- men alle katte er rent lykkeligt overskud' - for dem, der vil give dem
et hjem, får så rigeligt igen!

Fra : Denise

Dato : 18-08-06 18:07

Det var trist Hanne, du ikke kunne gøre noget, men sådan skulle det åbenbart
være. Du gjorde hvad du kunne og det blev der sat pris på, det er bare så
pænt tænkt
Og så velfortjent

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-08-06 19:32

Det var godt nok en historie der trak vand, både sørgelig og meget smuk.
Du gjorde hvad du kunne Hanne, mere kan ingen forlange.

Med venlig hilsen
Tove

Fra : Siri

Dato : 19-08-06 14:44

> Tove Krieger skrev:
>
> Det var godt nok en historie der trak vand, både sørgelig og meget smuk.
> Du gjorde hvad du kunne Hanne, mere kan ingen forlange.

Nåh, så var det ikke bare mig, der måtte 'vande høns' sådan lige
pludselig - godt at høre
Tak for alle mails og tips til dem, der giver
Og kærlig hilsen fra min lille fjer-gale fuglefænger af en dejlig kat
(hun kan desværre ikke lide katte-malt, men noget må man jo gøre for den
lille mave!)

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar