Ting og sager med til faren.
Fra : Birthe-H

Dato : 17-08-06 12:22

Min ex.mand gør meget ud af at børnene skal gå til diverse ting når
de er hos ham. Senest har han tilmeldt dem ridning. Han har samtidigt
bedt om at de skal forsynes med ridehjelme, -støvler og -bukser. Jeg
er klar over at jeg skal give dem det fornødne tøj med, men findes
der mon regler om mængden og evt. en eller anden grænse for de
udgifter jeg kan pålægges?

Mvh. Birthe

Fra : CDJ

Dato : 17-08-06 14:35

On 17/08/06 13:21, in article
1155813694.334769.300400@b28g2000cwb.googlegroups.com, "Birthe-H"
<birthe-haagensen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> er klar over at jeg skal give dem det fornødne tøj med, men findes
> der mon regler om mængden og evt. en eller anden grænse for de

Hvis børnene skal gå til ridning i hans samvær, må han selv købe det
ndøvendige udstyr. Du skal sørge for passende tøj, ikke udstyr til
aktiviteter han vælger.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-08-06 17:46

On Thu, 17 Aug 2006 04:21:34 -0700, Birthe-H wrote:

> Min ex.mand gør meget ud af at børnene skal gå til diverse ting når
> de er hos ham. Senest har han tilmeldt dem ridning. Han har samtidigt
> bedt om at de skal forsynes med ridehjelme, -støvler og -bukser.

Så beder du bare ham om at forsyne dig med de nødvendige likvide midler
til indkøbet. Husk at der også skal være et overskud til lidt godt til
indkøberen.
Udgiften til ridetimerne skal han for øvrigt også selv stå for.