Brugte kontormøbler
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 17-08-06 10:48

Hej Allesammen.

Links til steder, der sælger brugte kontormøbler i nærheden af Roskilde
modtages med kyshånd

Er på jagt efter en receptionsdisk til et hjørne ca. 2X2 m.

Tak for hjælpen.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Kasper Holtze

Dato : 18-08-06 17:16

Bo Rasmussen skrev:
> [...]
> modtages med kyshånd
>
> Er på jagt efter en receptionsdisk til et hjørne ca. 2X2 m.

http://www.creativ.dk

Det er godt nok i Glostrup, men de har flere forskellige brugte
receptionsdiske.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 19-08-06 17:59

Hej Kasper.

Det var godtnok i Taastrup

Det var præcis det link, jeg søgte - efter "flere timers" googling var det
ikke lykkedes mig at finde det selv!

Jeg har fået handlet det jeg skulle.

Tak for hjælpen.

Bo