Fotogalleri
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-08-06 08:13

Kan jeg i FP2003 lave et billedgalleri magen til dette
http://www.testrupbilleder.dk/Testrup/2006/2006kunsten/index.htm?

Hvordan?

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Stefan Køberl

Dato : 17-08-06 14:52

> Kan jeg i FP2003 lave et billedgalleri magen til dette
>http://www.testrupbilleder.dk/Testrup/2006/2006kunsten/index.htm?
>
> Hvordan?

Det ved jeg ikke om du kan i FP2003, men er det ikke lige så let at
lave med tabeller? Den side du refererer til, er jo lavet som tabel.
Altså en usynlig tabel, med et billede i hver celle?

Mvh. Stefan.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter P

Dato : 17-08-06 17:07

Jørgen Grandt skrev:
> Kan jeg i FP2003 lave et billedgalleri magen til dette
> http://www.testrupbilleder.dk/Testrup/2006/2006kunsten/index.htm?
>
> Hvordan?

Hej
Nej du kan ikke lave det i FP 2003 men her er et link til en side hvor
du kan hente forskellige billedergallerier:
http://jalbum.net/samples.jsp

Mvh PP

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-08-06 10:33

Peter P skrev bl.a.:

> Hej
> Nej du kan ikke lave det i FP 2003 men her er et link til en side hvor
> du kan hente forskellige billedergallerier:
> http://jalbum.net/samples.jsp

Tak for tipset.

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 18-08-06 20:10

Det kan laves i Adobe Photoshop og det er ikke særlig svært du åbner hvis du
har den din Adobe Photoshop klikker på file går til automate vider til web
photo gallery der kan du lave forskellige gallerier og jo nyer du har Adobe
Photoshop CS2 jo finer gallerier kan du lave

Håber mit svar kan hjælpe

mvh Brian Nielsen

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 19-08-06 20:50