Netværksserver igen igen
Fra : Steen

Dato : 15-08-06 15:53

Hej NG

Jeg har før stillet et spørgsmål her i gruppen men blev ikke rigtig klogere.

Spørgsmålet var om min ny indkøbte eksterne hardisk på 160GB kunne
tilsluttes til mit netværk på en eller anden måde (MICRO STORAGE)

Men men men så var det jeg faldt over denne
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=34846
kan den kombineres med min USB harddisk????

Eller er der nogle der har erfaringer med lignende opgaver??

Med venlig hilsen

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 16:26

Steen wrote:

> Men men men så var det jeg faldt over denne
> http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=34846
> kan den kombineres med min USB harddisk????

ja, det er formålet.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Morten L.Pedersen

Dato : 31-08-06 11:01

Steen wrote:
> [...]
> kan den kombineres med min USB harddisk????
>
> Eller er der nogle der har erfaringer med lignende opgaver??

Hej!

Jeg har ikke personlig erfaring med dette, men

http://www.informationweek.com/story/showArticle.jhtml?articleID=183702383

lyder da til at være en god løsning, som jeg selv overvejer at
prøve.
Godt nok er prisen højere, men jeg tror, man får en mere fleksibel
løsning.