Ekstern harddisk som netværksserver!!
Fra : Steen

Dato : 11-08-06 17:41

Hej NG

Jeg har en ekstern harddisk som tilsluttes via USB, så var det jeg tænkte om
man uden vider kan tilslutte denne til sit netværk, så alle tilsluttede
pc´er kan hente/gemme filer på den??????

på forhånd tak

MVH.

Steen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-08-06 17:59

Steen wrote:

> [...]
> om man uden vider kan tilslutte denne til sit netværk, så alle tilsluttede
> pc´er kan hente/gemme filer på den??????

Kig fire tråde nede.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : JE

Dato : 12-08-06 13:54

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse news:44dcb733$0$146$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Kig fire tråde nede.
>
> --
Jeg har kun en tråd vedr. en router neden for ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-08-06 18:57

JE skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har kun en tråd vedr. en router neden for ?

Så kig 4 (eller 3) tråde længere oppe i stedet

For det kommer selvfølgelig an på news-program og opsætning om
det er oppe eller nede.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : steen madsen

Dato : 12-08-06 19:56

Det jeg ledte efter var noget i retning af en printer-server hvor man gør en
alm.printer til en netværks-printer.....

Ville bare spørge om der findes en ligende "HD-server" altså så jeg kan
tilslutte min eksterne USB Hard-disk til mit netværk......
Så allle Pc´er kan benytte denne!!!!

steen

Fra : Max

Dato : 12-08-06 22:32

Hej steen

> Ville bare spørge om der findes en ligende "HD-server" altså så jeg
> kan tilslutte min eksterne USB Hard-disk til mit netværk......
> Så allle Pc´er kan benytte denne!!!!

Det er ikke så praktisk med en USB harddisk, men med en
hard disk box med NAS interface i, ja der sættes disken
direkte på nettet og kan bruges af alle.

Mvh max