Erfaring med Linksys RTP300. Alternativer?
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-08-06 09:11

Hej

Har nogen erfaringer med subj.?
Jeg vil til at skifte til IPtlfni. Og har i dag en Zyxel 335, og havde
egentlig tænkt mig at købe en Zyxel 2002 (m. QoS) og sætte den foran
335'eren. Det skulle jo give mig firewall i 335 og iptelefon fra 2002'eren.
Men tilsyneladende kan linksys det hele... Men hvor godt?
Jeg er mest til Zyxel (mest fordi jeg kender dem...), men vil ikke udelukke
andre produkter. Eller er der alternativer som er endnu bedre? Forestiller
mig en pris omkring 1000,- +/-

--
Mvh.
Henrik