Net boot med SIS900 hvordan ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-06 16:56

Hej
Jeg har forsøgt at lave en netboot diskette/cd fra Ghost uden held..
men skidtet vil ikke virke, bruger sis900.exe packet driver
Det er ASUS p4s800mx og ASUS p4s800mx se
det er 2 versioner af samme board..
Net bootcd 1.46 vil heller ikke boote

Spørgsmålet er om der ligger en bedre driver ?

mvh
Preben

Fra : Johnn Nekman

Dato : 04-08-06 21:15

On Fri, 4 Aug 2006 17:55:50 +0200, "Preben Larsen" <oz6p(a)qrz.dk>
wrote:

> [...]
>det er 2 versioner af samme board..
>Net bootcd 1.46 vil heller ikke boote
>
>Spørgsmålet er om der ligger en bedre driver ?
Prøv Bart's Boot Disk, den har driver til sis900
http://www.nu2.nu/bootdisk/network/makedisk-old/
Johnn