FTP-server
Fra : Birger Dorvil

Dato : 21-07-06 19:14

Hej NG!

Hvilken gruppe er mon den korrekte for at få nogle gode råd m.h.t. at
opsætte sin egen FTP-server. På netop dette område er jeg forholdvis
blank, så det skal være noget, der beynder ved Adam og Eva.

Hilsen
--
Birger

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 21-07-06 19:33

Birger Dorvil (slet H1SRH) wrote:
> Hvilken gruppe er mon den korrekte for at få nogle gode råd m.h.t. at
> opsætte sin egen FTP-server. På netop dette område er jeg forholdvis
> blank, så det skal være noget, der beynder ved Adam og Eva.

Hvis du bruger Unix(eller lignende), tror jeg, at du får mere ud af at
spørge i dk.edb.system.unix. Hvis du bruger Windows, så kan du måske få
hjælp i dk.edb.system.ms-windows(.server?).

Den korrekte gruppe for at spørge om, hvor man kan stille spørgsmål om
et givent emne hedder dk.velkommen.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/