"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i en meddelelse
news:44a2bf8c$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> On Wed, 28 Jun 2006 17:13:10 +0200, Kurt B. Andersen wrote in
> dk.edb.netvaerk <44a29ca0$0$90511$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
>
>
>>Jeg prøvede så i alm. tilstand at fjerne flueben ved tcp/ip og bad den
>>installere en ny tcp/ip og fjernede netkortet i enhedshåndtering. Men det
>>hjalp heller ikke.
>>Så jeg er desværre ikke kommet videre.
>
> Prøv at søge på Google med denne tekst: repair tcp/ip stack
> Der er adskillige gode bud på dit problem.
> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
> Svend Erik Jensen
>
http://www.isa.dknet.dk/~sej/
Det gav godt nok en masse muligheder, både manuelle og små programmer, som
skulle kunne fixe det, men jeg kommer absolut ingen steder. Intet af det
virker hos mig.
Via ms var jeg inde og se på kørende tjenester og kan se, at dns ikke
starter og ikke kan starte.
Den giver så noget med en fejlkode 1068, som jeg så selvfølgelig har søgt på
og fundet utallige løsningsforslag, hvoraf heller ingen har hjulpet.
Mange steder har jeg også set, at kommandoen
netsh int ip reset c:\resetlog.txt
Det skulle reparerer og i txt filen skulle der stå, hvilke ændringer den har
lavet i registreringsdatabasen.
Men jeg får bare en fil, hvor der står <completed> 2 gange.
Så nu må jeg nok igang med en reparation af windows som det sidste forsøg,
inden total geninstallering.
Men jeg har ikke den store tro på, at reparationen vil virke - men det vil
jo vise sig.
Kurt