hvilket netkort
Fra : Morten L

Dato : 31-05-06 06:23

har netop købt en Mimo D-Link trådløs router. Den kører Super G standard,
men kan jeg godt få en bærbar i luften med et andet netkort end det samme
mærke (d-link har et kort der opfylder mimo krav, men det er forholdsvis
dyrt).

/ml

Fra : Mads Bahrt

Dato : 31-05-06 09:47

Morten L skrev:
> [...]
> mærke (d-link har et kort der opfylder mimo krav, men det er forholdsvis

Der er ikke nogen standard der hedder Super G. Det er noget en producent
har fundet på uden at snakke med nogen andre. Du skal altså på ingen
måde forvente kompatibilitet forskellige producenter imellem. Jeg ville
dog håbe på at den stadig levede op til 802.11g og dermed ville kunne
snakke med netkort der lever op til den standard med 54 Mbps.

MVH

Mads