Summa Summarum forskelligt bilags nr. på k~
Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 16-08-06 17:07

Hej NG

Min revisor vil gerne have at have at der er forskellige bilags nr serie på
købs og salgs faktura, f.eks. salgs bilag fra 1000 og fremefter købsbilag
starter ved 10.000 og fremefter.

Er der mulighed for at dette kan ske automatisk i SS eller skal man gøre det
manuelt.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 17:52

"Thomas V. Nielsen" <tvn@_remove_vandsted.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> købsbilag starter ved 10.000 og fremefter.
>
> Er der mulighed for at dette kan ske automatisk i SS eller skal man gøre

Nej - det kan du ikke.
Ja -så skal det gøres manuelt.

Men noget andet er hvorfor vil hun da have det ?
I kassekladden bogføres de jo under KFxxxx og Fxxxx.

--
mvh Karsten Madsen
www.alskassen.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapparat

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 17-08-06 16:37

> Men noget andet er hvorfor vil hun da have det ?
> I kassekladden bogføres de jo under KFxxxx og Fxxxx.

Fordi hun vil købs og salgsbilag i 2 forskellige mapper, men jeg skal nok få
hende overbevist om at det mest fornuftige er at der kun er 1 bilags nr
serie, når jeg har klokket i det tilstræklig mange gange

Mvh
Thomas