KillingeBoom!!!
Fra : Gitte Bormann

Dato : 15-08-06 21:01

Så har min søde kat født. 7 stk. !!! Synes nok det er lettere
overvældende, selvom jeg havde gættet på 5-6, for hun var SÅ tyk.
De sidste 3 er naturligt nok noget små i det. Derfor vil jeg gerne
spørge, om de selv holder styr på dieriet. De kommer ikke rigtig til -
men jeg skal vel slet ikke blande mig? Eller hvad? - føler mig ret
uerfaren lige pludselig.
Det er mange killinger for en kat, synes jeg - især fordi hun faktisk er
temmelig lille/ung. Alder er jo svær at vurdere - men hun er ikke
større, end Sille på 1 år - og hun er lille.
Hvad kan jeg gøre for at give hende kræfter - udover at købe
killingefoder til hende?Dette tænker jeg på, fordi hun kun er kommet her
den sidste måned - og var temmelig udpint, da hun kom. Hun begyndte at
se fin ud i øjne og pels igen - men nu har hun født, så depoterne må
være helt i bund, tænker jeg. Og jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe det
hele lidt på gled - hun får jo virkelig brug for alt, hvad hun kan få.
Nu vil jeg tilbage på min 'pind' - har holdt hende ved selskab hele
dagen, og det har jeg tænkt mig at fortsætte med til det er helt ovre.
Man er vel ikke nybagt killinge-menneskemor for ingenting

Mange hilsner fra
Gitte Bormann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-08-06 21:07

Gitte Bormann wrote:
> [...]
> hende ved selskab hele dagen, og det har jeg tænkt mig at fortsætte
> med til det er helt ovre. Man er vel ikke nybagt killinge-menneskemor

Den allerstørste respekt herfra, og tillykke med de små, gid det må gå
dem vel.

Masser af kram til missemor og dig selv
Tove :)

Fra : Katrine Nederby

Dato : 15-08-06 21:21

"Gitte Bormann" <gittebormannKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagen, og det har jeg tænkt mig at fortsætte med til det er helt ovre.
> Man er vel ikke nybagt killinge-menneskemor for ingenting

Hej Gitte.

Stort tilykke med alle killingerne Sikke en flok.

Min herreløse var også ret afmagret efter fødslen. Hun fik Hill's A/D og
Royal Canin Convalescence Support. Begge dele købes hos dyrlægen og er
beregnet til katte, som trænger til ekstra pleje. Ellers har hun fået kogt
kylling, kogt fisk og diverse killinge dåsemad. KMR modermælkserstatning kan
også bruges til misse-moren. Ligesom Creme Fraiche er godt og proteinrigt.

Jeg gav hende fri adgang til killingetørfoder - derudover fik hun serveret
vådkost 3-4 gange dagligt.

Held og lykke med dem

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Gitte Bormann

Dato : 16-08-06 07:06

> [...]
>
> Jeg gav hende fri adgang til killingetørfoder - derudover fik hun serveret

Tak skal du have. Og tak for dine forslag. Jeg vil fluks begå storindkøb

Killingerne + moderen har det godt nu. Det har de haft hele tiden, men
det er nemmere at se nu, hvor alt er rent og skiftet. Moderen spiser
GODT - beklageligvis drikker hun ikke noget videre. Ikke hvad jeg har
set ihvertfald - men det kommer nok. Der er faldet meget ro over hende.
Hun står i soveværelset i fred og ro - og det nyder hun øjensynligt.
Men du har ret: det er noget af en flok!

Mange hilsner

Fra : JB

Dato : 18-08-06 06:36

> Mange hilsner
> Gitte Bormann
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Gitte.

Hvordan går det med syvlingerne og deres mor?

Hilsen
Jytte

Fra : Gitte Bormann

Dato : 18-08-06 15:13

> JB skrev:

> Hej Gitte.
>
> Hvordan går det med syvlingerne og deres mor?
>
> Hilsen
> Jytte

Det går rigtig fint med alle 7 inkl. deres mor. De er netop for ½ time
siden blevet 'afloppet' - nu er jeg lidt rastløs, render og kigger hele
tiden af frygt for overdosering. Har aldrig prøvet at give loppegift til
så små katte før. Er igang med at se, om jeg kan få en 'rabatordning' et
eller andet sted.......jeg mener ormekur, neutralisering mv. af 8 katte
er jo en betragtelig udgift. Håber stærkt på min dyrlægs velvilje .
Men jeg er meget fortrøstningfuld i det hele taget....underligt nok, for
det bliver nok ikke nemt nemt at komme af med så mange killinger - men
det skal nok gå.

Fra : dpl

Dato : 18-08-06 22:20

Gitte Bormann skrev:

> [...]
> Men jeg er meget fortrøstningfuld i det hele taget....underligt nok, for
> det bliver nok ikke nemt nemt at komme af med så mange killinger - men

Hej Gitte
Hvis du har lyst, er du velkommen til at lave en annonce på vildkat.dk
allerede nu. Så kan du jo løbende supplere med nye billeder, hvis du
har. Hjemmesiden plejer at være ganske effektiv, også til salg af killinger.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk
(- der nu har omplaceret over 750 katte, plus ca. 80 hittekillinger )

Fra : Gitte Bormann

Dato : 20-08-06 11:47

> [...]
>
> Hilsen Dorthe
> http://www.vildkat.dk
> (- der nu har omplaceret over 750 katte, plus ca. 80 hittekillinger )

Hej Dorthe
Jamen det tror jeg da, jeg vil. Lyder som en rigtig god idé. Lige nu ser
det ud til, at én er afsat.....til os selv . Det er da en begyndelse
.