Stamtavle over slægten fra Kællerød
Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 15-08-06 20:10

Hej alle

Da det iår er 60 år siden at anden udgave af bogen med ohtmvennævnte navn
blev udgivet, kan det læses online på:
http://www.kr862-minerva.dk/danish/familytree/kelleroed/index

Det var sognepræsten ved Tystrup kirke, Christian Krarup som forfattede
begge udgaver. Den første udgave udkom i 1923 og findes hos Fuglebjerg
Lokalhistoriske Arkiv.

Jeg har haft begge udgaver til låns fra biblioteket da jeg skulle indtaste
den, hvilket det snart er tre år siden jeg fik gjort dette. Jeg ejer ikke
selv bogen fra 1946 hvor man kan finde min far og om har står der; Jørgen
Mortensen fødtes den 16 september 1940 i Menstrup, Marvede Sogn, Øster
Flakkebjerg Herred. Han var søn af Niels Mortensen og Aase Emilie Christine
Martens.

Hensigten er den at der gerne skulle laves en tredje udgave af bogen, med
undertegnede som forfatter. Alle oplysninger er derfor mere end velkomne.

Mvh.

Klejnsmed & Truckfører
Tommy Rolf Nielsen
Møllerparken 31
DK-5800 Nyborg

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 16-08-06 04:33

Fint nok, men linket skal vist se således ud:
http://www.kr862-minerva.dk/danish/familytree/kelleroed/ altså uden index.
Hilsen Flemming.

---------

Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 17-08-06 16:54

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i en meddelelse
> Fint nok, men linket skal vist se således ud:
> http://www.kr862-minerva.dk/danish/familytree/kelleroed/ altså uden
> Hilsen Flemming.

> ---------

Godt du lige gør opmærksom på dette Flemming.

Mvh.
--
Klejnsmed & Truckfører
Tommy Rolf Nielsen