Freeware CRM program
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 15:52

Hej,

Der findes efterhånden mange freeware CRM-programmer derude.
Hvilket kan I anbefale ?

vh
Flemming

Fra : Nicolai Lang

Dato : 15-08-06 16:39

On Tue, 15 Aug 2006 16:52:15 +0200, "Flemming" <tt3r43> wrote:

>Der findes efterhånden mange freeware CRM-programmer derude.
>Hvilket kan I anbefale ?

Hvilke? Er der nogen der er specielt gode til service?

Jeg har søgt lidt tidligere, uden held. Vi bruger pt. Siebel, efter en
investering på nogle millioner - så når jeg er nysgerrig er det mere
for at holde mig orienteret og måske aflure idéer.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 22:39

> Der findes efterhånden mange freeware CRM-programmer derude.
> Hvilket kan I anbefale ?

Slet ingen ideer ?
Det var da trist.

Der findes mange ved google søgning. Måske ingen erfaringer herinde, eller
vil I ikke ud med det ?

Jeg har selv tænkt lidt på www.sugarcrm.com/crm
som har en gratis version.
Programmet har vist en bred opbakning.
Nogen erfaringer med det ?

Hvis ikke, der kommer nogle indlæg på mit emne, så vil jeg høre, om det er
forkert nyhedsgruppe, som indlægget er bragt i ?

vh
Flemming