Midtjylland
Fra : Søren Padkjær

Dato : 15-08-06 13:22

Jeg er ved at lave en ganske enkel database (i FileMaker Pro8), hvor
besøgsdatoer og besøgsrapporter skal kobles sammen med en flok kunder.
Det fungerer nogenlunde, men jeg kunne godt tænke mig at indsætte
nogle ekstra finesser, hvilket jeg ikke rigtig kan få styr på.
Er der evt. en læser her i området, der kan afse et par timer til at
hjælpe mig?
Søren

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-08-06 13:47

Søren Padkjær skrev:

> Er der evt. en læser her i området, der kan afse et par timer
> til at hjælpe mig?

Prøv i dk.opslag.stillinger.
--
Jens Gyldenkærne Clausen