hjælp mig
Fra : Jens

Dato : 15-08-06 10:21

jeg har et stor poblem hvad jeg får en link på noget så kan jeg ikke .
Klikke på den også den går vider til den hjemmeside

det er lige som om det er sket en fejl da jeg slettet noget .

i ADRESSEN linde er der det her ( fx
http://www.jens37.webbyen.dk/ )

og forand den http skal der være noget men det er væk hvor dan får jeg det
til bage igen uden at slætte hele pc ??

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.glemsom.dk/hjemmet/livstid.htm

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 15-08-06 21:24

Jens wrote:
> [...]
> http://www.jens37.webbyen.dk/ )
>
> og forand den http skal der være noget men det er væk hvor dan får jeg det

Det er virkelig sort det du skriver. Kan du ikke forsøge at læse det
igennem, for forsøge at forklare endnu engang hvad der er galt? :)

Mvh
Johan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-08-06 22:26

Johan Holst Nielsen skrev:

>Det er virkelig sort det du skriver.

Reklame for en stribe links.

>Kan du ikke forsøge at læse det
>igennem, for forsøge at forklare endnu engang hvad der er galt? :)

Ignorerer ham, det samme indlæg er postet i en lang række
grupper.

Se evt. på googlegroups, hvis du vil ha' underbygget en årsag til
at man bør ignorere herr Koch.

http://groups.google.dk/groups?as_q=&num=30&scoring=r&hl=da&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=jenskoch%40webspeed.dk&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=15&as_maxm=8&as_maxy=2006
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!